Polska firma FoodCare, wprowadziła swój flagowy napój energetyczny na kolejne międzynarodowe rynki. W ramach kampanii promującej wejście Black Energy Drink, ambasador marki Mike Tyson, odwiedził Bułgarię i Rumunię.
Świętobranie w Galerii Grafitt, czyli niedziele handlowe
Oryginalne okrągłe pianki oblane czekoladą, czyli Królewskie Mleczko z Wawelu, wzbogaciły się o nowy wariant smakowy. Do produktu o smaku waniliowym dołącza Królewskie Mleczko Śmietankowe.
W dobie Big Data, kiedy możemy zmierzyć każdy ruch użytkownika w serwisie i raportować wszystkie jego aktywności, prawdziwym wyzwaniem staje się tworzenie analiz, będących podstaw&
W piątek, 3 lipca, w galerii Atrium Targówek zostanie uruchomiony sklep sieci Kontigo, oferującej unikalny wybór kosmetyków dla kobiet.
Polskie firmy, twórcy takich marek jak Apart, CCC, Kazar, Lancerto, Mediaexpert, Ochnik, Reserved, jednoczą się w obliczu kryzysu i powołują Związek Polskich Pracodawców Handlu i Usług.
Czy kupując na wyprzedażach mamy mniejsze prawa jako konsumenci? Nie – mówią przedstawiciele Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Sprawdź, o czym warto pamiętać robiąc za
Przychody Grupy Eurocash w 2019 r. przekroczyły 24,8 mld zł i były o 9% wyższe niż rok wcześniej. Grupa zanotowała wzrost sprzedaży zarówno w segmencie hurtowym (+6% r/r), jak i detalicznym (+19% r/r).
Pozyskanie leadów sprzedażowych w sektorze B2B to nie lada wyzwanie. Jest jednak sposób, który sprawdzi się w przypadku wielu usług i produktów. Opowiada o nim Aneta Głowala z agencji interaktywnej KERRIS.
Centrum Handlowe Europa Centralna kontynuuje zwiększanie powierzchni handlowej. Do grona najemców gliwickiego obiektu dołączyła znana marka. Swój sklep otworzyła Vistula. Salon zajął przestrzeń handlową o powierzchni ponad 1