Data publikacji: 2017-06-13
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Blue City, czyli najbardziej rodzinne centrum handlowe w Warszawie
Kategoria: BIZNES, Handel
Centrum Handlowe Blue City to miejsce o wyjątkowym charakterze. Wśród warszawskich obiektów handlowych zdecydowanie wyróżnia je liczba atrakcji skierowanych do najmłodszego odbiorcy. To właśnie dlatego tak chętnie odwiedzane jest przez rodziny z dziećmi.
Centrum Handlowe Blue City to miejsce o wyjątkowym charakterze. Wśród warszawskich obiektów handlowych zdecydowanie wyróżnia je liczba atrakcji skierowanych do najmłodszego odbiorcy. To właśnie dlatego tak chętnie odwiedzane jest przez rodziny z dziećmi!
W Centrum bez wątpienia można ubrać od stóp do głów dziecko w każdym wieku. Original Marines, Reporter Young, Mivo Kids, czy Distance Kids – to salony oferujące wyłącznie ubrania i obuwie dla dzieci. Asortyment dla tej grupy wiekowej znaleźć można również w sklepach sieci takich jak Kiabi, C&A, Zara, TK Maxx czy H&M. Szeroki wybór zabawek oferują dwa duże salony: Toys’R’Us oraz Smyk.
Blue City to jednak nie tylko zakupy. To także, a nawet przede wszystkim, rozrywka. Na terenie Centrum organizowanych jest kilkadziesiąt wydarzeń specjalnych rocznie, z których znacząca część dedykowana jest dzieciom. Olbrzymim zainteresowaniem cieszą się spotkania z bohaterami popularnych bajek. W ciągu ostatniego roku mali fani kreskówek mogli pobawić się i zrobić zdjęcie ze Świnką Peppą, Strażakiem Samem, Atomówkami oraz Maszą i Niedźwiedziem.
Inne wydarzenia również przyciągnęły spore grono zainteresowanych. Tuż przed feriami zimowymi można było wziąć udział w Rodzinnej Rozgrzewce, czyli pobawić się z urządzeniami VR i sprawdzić się w sportowej rywalizacji. Żadne dziecko nie mogło też narzekać na nudę podczas letnich wakacji – wśród wielu propozycji spędzenia wolnego czasu znalazły się między innymi wyścigi samochodów zdalnie sterowanych ATA i roztańczone półkolonie z Egurrola Dance Kids.
W przyszłości będziemy konsekwentnie prezentowali kolejne wysokiej jakości wydarzenia dla dzieci wykorzystując znane licencje i pracując z najlepszymi agencjami eventowymi. – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City – Rozszerzamy też ofertę edukacyjną, w ramach której przygotowaliśmy tegoroczną imprezę na Dzień Dziecka. Wziąć w niej udział mogły bezpłatnie szkoły z całej Warszawy.
Podczas codziennych wizyt w Blue City dzieci również mogą miło spędzić czas. Znajdująca się na czwartym piętrze Inca Play to największa sala zabaw w Warszawie, w której znajdują się: piracki statek, diabelski młyn, skacząca wieża, małpi gaj, grota wspinaczkowa do samodzielnego użytku, korytarz luster i kół deszczowych, interaktywna podłoga, labirynt z panelami do gier, automaty, stoły do piłkarzyków, stoły multimedialne, a także strefa malucha, która powstała w wakacje 2016. Inca to także świetne miejsce, by urządzić przyjęcie urodzinowe. Można wybierać spośród wielu motywów przewodnich, a nawet urozmaicić je zabawą w wirtualnej rzeczywistości!
Na maluchy stawiające pierwsze kroki w świecie sportu czeka Kraina Futbolu, czyli miniboisko piłkarskie pokryte sztuczną trawą. Starsze dzieci i młodzież mogą także skorzystać z jedynego w Polsce 18-dołkowego, interaktywnego pola do gry w minigolfa, wykorzystującego technologię UV i 3D, czyli Time Machine Minigolf, jak również wziąć udział w warsztatach i pokazach gier planszowych w salonie Graal.
Jako przerwa w zakupach idealnie sprawdzi się wizyta w interaktywnej strefie rozrywki na poziomie -1, wyposażonej w wirtualne gry zręcznościowe, a także olbrzymie szachy. Warto wspomnieć również o czasowych ekspozycjach, które umilają czas najmłodszym – w ostatnich miesiącach na terenie Centrum pojawiły się: makieta kolejki odwzorowująca prawdziwe trasy i stacje kolejowe z różnych zakątków Polski oraz przeurocza wystawa misiów. Przed świętami Bożego Narodzenia natomiast można było podziwiać ekspozycję czekoladowych rzeźb, powstałą we współpracy z E. Wedel. Ponadto w okresie przedświątecznym na poziomie -1 mali goście Centrum mieli szansę samodzielnie wyprodukować łakocie w miniaturowej Fabryce Czekolady.
Nie można też zapomnieć o tych naprawdę najmłodszych klientach Blue City. Na terenie budynku znajduje się kilka pokojów dla rodzica z dzieckiem, w których komfortowo i dyskretnie można nakarmić maleństwo oraz zmienić mu pieluszkę.
Najbardziej rodzinne centrum handlowe w Warszawie zaprasza na zakupy oraz do zabawy! Przygotowuje kolejne imprezy, o których można dowiedzieć się śledząc stronę www.bluecity.pl, profil Centrum na Facebook oraz z wysyłanego do zapisanych użytkowników newslettera.
Zapraszamy na www.bluecity.pl
Dołącz do nas na Facebook.com: www.facebook.com/CHBlueCity
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Handel