Data publikacji: 2020-05-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Branża ślubna. Ta firma oferuje pierwszy w Polsce wirtualny salon z biżuterią
Kategoria: BIZNES, Handel
Producent pierścionków zaręczynowych i obrączek Auroria oferuje pierwszy w Polsce wirtualny salon biżuterii ślubnej.
Pandemia koronawirusa sparaliżowała całą branżę ślubną. Obroty spadły drastycznie, a firmy starają się uratować biznes – oraz, przede wszystkim, zapewnić swoim klientom i pracownikom bezpieczeństwo. W tej sytuacji odnalazł się producent pierścionków zaręczynowych i obrączek Auroria, który oferuje pierwszy w Polsce wirtualny salon biżuterii ślubnej. Spotkanie z konsultantem online umożliwia obejrzenie obrączek i pierścionków podobnie, jak ma to miejsce w sklepie stacjonarnym.
Większość uroczystości ślubnych, ze względu na niemożność zorganizowania wesela przy obecnych restrykcjach epidemiologicznych, przenoszona jest na później. Nie dotyczy to jednak zaręczyn, które z powodzeniem odbywają się w zaciszu domowym. – Pierścionki zaręczynowe nadal zamawiane są chętnie, nie widzimy spadku sprzedaży w tym segmencie. Z obrączkami jest nieco inaczej, aczkolwiek wiele osób woli je zamówić dużo wcześniej, gdyż produkcja zajmuje kilkanaście dni – komentuje Paweł Podgrudny, współzałożyciel Auroria.
Przede wszystkim bezpieczeństwo
Mimo otwarcia galerii handlowych i większości sklepów, wraz ze stopniowym odmrażaniem gospodarki, odgórne zalecenia w związku z pandemią koronawirusa pozostają te same – ograniczyć do minimum wyjścia z domu i kontakty z osobami spoza gospodarstwa domowego. Chcąc ułatwić to zadanie przyszłym narzeczonym i małżonkom, Auroria wymyśliła sposób, który pozwoli uniknąć dotykania i mierzenia biżuterii czy bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą – zachowując jednak doświadczenie z salonu z biżuterią i wsparcie sprzedawcy na żywo.
Właściciele wierzą, że rozwiązanie to sprawdzi się również po pandemii, ze względu na jego wygodę. – Wirtualna wizyta umożliwia spotkanie w wybranym miejscu i czasie.
Zapewnia możliwość przeglądania wszystkich modeli pierścionków i obrączek dostępnych w sklepie online. Specjalne kamery pokazują zbliżenie na detale, które byłyby nie do uchwycenia w sklepie stacjonarnym. Sprzedawca może pokazać biżuterię pod różnym kątem, w różnym świetle i założyć ją na palec. To doświadczenie nieporównywalne do standardowych zakupów online – mówi Paweł Podgrudny.
Nowe technologie wspierają rzemiosło
Auroria to polska marka oferująca pierścionki zaręczynowe z brylantami i obrączki ślubne, które wykonywane są w poznańskiej manufakturze. Auroria.pl od lat realizuje strategię łączenia tradycyjnego jubilerstwa z nowymi technologiami, oferując jedną z najbardziej rozbudowanych prezentacji produktu w sklepie internetowym obejmującą wideo i zdjęcia.
Obecnie realizuje projekt mający na celu opracowanie oprogramowania do projektowania i modelowania przestrzennego oraz tworzenia biżuterii z wykorzystaniem technologii druku 3D oraz machine learning. Fundusz czysta3.vc zainwestował w ten innowacyjny projekt milion złotych.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Handel