Nowa rzeczywistość, która nadeszła wraz z pandemią jest diametralnie inna zarówno pod względem zachowań konsumentów, jak i strategii prowadzenia handlu detalicznego.
Trzy działania realizowane przez TIM zostały zakwalifikowane do tegorocznej edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. 10.04 ukaże się pierwszy raport zintegrowany Grupy TIM.
W Galerii Krakowskiej został otwarty sklep Mayoral.
Popularyzacja e-commerce uczyniła Polskę ważnym punktem na europejskiej mapie branży logistycznej. Idąc z postępem technologicznym, lider usług intralogistycznych - firma Jungheinrich – wspiera partnerów biznesowych w stawian
Mall.pl wprowadza nowe godziny pracy Biura Obsługi Klienta oraz wdraża dostarczenia popołudniowe przesyłek. Wszystko z myślą o klientach i jeszcze lepszym usprawnieniu obsługi klienta kupującego online.
Do 30 września klienci SIG za zrobienie zakupów w jednym z oddziałów stacjonarnych lub za pośrednictwem platformy internetowej sig.pl, zostaną nagrodzeni bonami Sodexo o wartości do 5 000 zł.
Mimo że w Częstochowie spółka NEONET posiada już jeden sklep, przy ulicy Okulickiego, teraz postanowiła skierować swą ofertę do klientów z innej części miasta. 29 września otwiera drugi salon w DL Center Point przy ulicy J
ALDI w Zielonych Arkadach jest największym sklepem marki w Polsce.
Sieci handlowe zmieniają strategię marketingową, oferując konsumentom częstsze promocje. W ten sposób chcą przyciągnąć większą liczbę klientów do swoich sklepów.
„Dzień dobry sąsiedzie. Miłego dnia!” – między innymi takie napisy na chodnikach codziennie witają mieszkańców dzielnicy Zaspa.