Cursor z Grupy OEX rozszerzył zakres współpracy z włoskim producentem makaronów i sosów. Spółka realizuje całość działań wspierających sprzedaż produktów marki Barilla i Wasa w Polsce.
Virtooal.com to firma, która wprowadziła do branży e-commerce nowatorski produkt – wirtualne lustro oraz wirtualną przymierzalnię. Rok temu zainwestował w nią Vit Endler, były dyrektor zarządzający Mall.pl.
Rok 2019 był kolejnym rokiem z rzędu, w którym wartość detalicznego rynku asortymentu DIY w Polsce wzrosła. Epidemia COVID-19 w 2020 r. gwałtownie przerwała dobry okres na rynku.
Innowacyjne koszyki pełne możliwości w aplikacji mobilnej mTIM zdobyły nominacje w kategoriach „Best Innovation” oraz „Think out of the box” w kolejnej edycji konkursu organizowanego przez Izbę Gospodarki Elektronicznej, s
Ceresit, marka firmy Henkel, producenta chemii budowlanej została uhonorowana prestiżowym tytułem Superbrands 2013/2014 w kategorii artykuły budowlane i wykończeniowe.
W przeciwieństwie do naszych zachodnich sąsiadów nie lubimy robić sprawunków na zapas, chociaż niedziele bez handlu powoli nas do tego zmuszają. Zamiast tego wolimy wybrać się do sklepu nawet 360 razy w roku!
W Polsce przy zakupie przez internet produktów spożywczych wymagających dostawy chłodniczej, takich jak np. wędliny, sery czy jogurty, dostępna jest tylko opcja dostawy realizowanej przez dany punkt usługowy.
Grupa Muszkieterów kontynuuje rozwój sieci Bricomarché. Łącznie uruchomiła już 171 sklepów – najnowsze supermarkety zostały otwarte kolejno w Świnoujściu, Gostyninie oraz Bytowie.
Magazyn Design&Build Review opisał 5 trendów we wzornictwie branży retail, które mają zyskiwać na znaczeniu w związku ze zmianami struktury sprzedaży spodziewanymi w 2019 roku. Rozwój części z nich można obserwować już dz
Tak zwany lockdown związany z COVID-19 będzie trwał w Polsce około dwóch miesięcy, ponieważ rząd już wprowadza działania odmrażające gospodarkę, jednak istnieje wysokie prawdopodobieństwo, że w niektórych segmentach zak