Handel Wiadomości branżowe

Gdyński Klif inspiruje już od 18 lat!

Gdyński Klif inspiruje już od 18 lat!
Centrum Handlowe Klif w Gdyni obchodzi w tym roku 18-te urodziny! Od 1996 roku przyciąga koneserów mody z Trójmiasta najlepszymi polskimi i zagranicznymi markami, stanowiąc źródło inspiracji i informacji o trendach. To również miejsce, które na co dzień zachęca do poszukiwania własnego stylu i podejmowania nowych, modowych wyzwań. Jako jedno z pierwszych obiektów handlowych w Polsce, Centrum Handlowe Klif zostało uroczyście otwarte 1 października 1996 roku, a inaugurację uświetniła swoim udziałem królowa Norwegii, Sonja. Budynek powstał na terenie byłej giełdy kwiatowo-warzywnej i samochodowej, a swoją nazwę zawdzięcza, przeprowadzonemu lokalnie konkursowi – nawiązuje ona do znajdującego się niedaleko nadmorskiego klifu. Na przestrzeni lat Klif pozostawał galerią inną niż powstające konkurencyjne centra – głównym założeniem jego twórców było stworzenie miejsca z przyjazną atmosferą, doskonałą obsługą oraz wyjątkowymi butikami oferującymi również unikatowe, niedostępne w okolicy marki. Koncepcja ta odniosła sukces, dlatego też postanowiono ją powielić i tak, w 1999 roku w Warszawie zostało otwarte centrum handlowe o

Centrum Handlowe Klif w Gdyni obchodzi w tym roku 18-te urodziny! Od 1996 roku przyciąga koneserów mody z Trójmiasta najlepszymi polskimi i zagranicznymi markami, stanowiąc źródło inspiracji i informacji o trendach. To również miejsce, które na co dzień zachęca do poszukiwania własnego stylu i podejmowania nowych, modowych wyzwań.

Jako jedno z pierwszych obiektów handlowych w Polsce, Centrum Handlowe Klif zostało uroczyście otwarte 1 października 1996 roku, a inaugurację uświetniła swoim udziałem królowa Norwegii, Sonja. Budynek powstał na terenie byłej giełdy kwiatowo-warzywnej i samochodowej, a swoją nazwę zawdzięcza, przeprowadzonemu lokalnie konkursowi ? nawiązuje ona do znajdującego się niedaleko nadmorskiego klifu. Na przestrzeni lat Klif pozostawał galerią inną niż powstające konkurencyjne centra ? głównym założeniem jego twórców było stworzenie miejsca z przyjazną atmosferą, doskonałą obsługą oraz wyjątkowymi butikami oferującymi również unikatowe, niedostępne w okolicy marki. Koncepcja ta odniosła sukces, dlatego też postanowiono ją powielić i tak, w 1999 roku w Warszawie zostało otwarte centrum handlowe o tej samej nazwie i wizji.

Gdyńskie centrum zmieniało się na przestrzeni lat. Gdy z upływem czasu obiektem zaczęło interesować się wielu potencjalnych najemców, a oczekiwania klientów w kontekście nowych marek znacznie wzrosły, właściciel centrum podjął decyzję o jego rozbudowie. Z jednej strony celem inwestycji było stworzenie powierzchni dla nowych najemców, z drugiej ? odświeżenie wyglądu całego budynku i nadanie mu bardziej nowoczesnego charakteru.

Prace trwały od lutego 2008 roku do maja 2009 roku, a ich efektem było powiększenie powierzchni handlowej o ponad 10 000 m kw., na której otworzyło swoje butiki aż 70 prestiżowych marek. Wiele z nich pojawiło się w Trójmieście po raz pierwszy, a ogólna liczba salonów zwiększyła się do 150. Zadbano również o komfort zmotoryzowanych klientów ? do ich dyspozycji oddany został czteropoziomowy, zadaszony parking. Nowej odsłonie gdyńskiego Klifu towarzyszyła także zmiana identyfikacji wizualnej. Po prawie trzynastu latach Klif zyskał nowe logo, które podkreśliło jego nowoczesny, ekskluzywny i wyjątkowy charakter. To jednak nie był koniec zmian. Z biegiem czasu centrum rozwinęło się również architektonicznie. We wrześniu 2013 roku starsza część obiektu przeszła gruntowną modernizację, której inspiracją były perły. Dzięki przeprowadzonym pracom wnętrze galerii zyskało jasną, oryginalną i modernistyczną przestrzeń. Elegancka atmosfera centrum została podkreślona przez motyw perły, która jest symbolem najwyższej klasy
i wykwintnego stylu.

A to już wiesz?  Ponad 80 proc. Polaków materiały do remontu i wyposażenia wnętrz kupuje online

Kolejnym etapem zmian i odświeżenia wizerunku gdyńskiego Klifu było wprowadzenie w marcu 2014 roku nowej strategii komunikacji. Logotyp centrum zyskał hasło ?KLIF INSPIRUJE?, co w istotny sposób podkreśliło związek obiektu z modą, stylem życia i sposobem spędzania wolnego czasu. Mocna identyfikacja z modą ma za zadanie odróżnienie Klifu od konkurencyjnych centrów handlowych, a ponadto ma zachęcić konsumentów do aktywnego kreowania własnego stylu i inspirowania ich do zmian w każdej sferze życia.

Wprowadzanie nowych marek, dbałość o wysoką jakość usług i rewitalizacja aranżacji wnętrz to kluczowe działania, dzięki którym Klif wychodzi naprzeciw rosnącym potrzebom swoich klientów i zmieniającej się rynkowej sytuacji. Rozwiązaniem, które od lat doceniane jest przez klientów gdyńskiego Klifu jest bezpłatna usługa konsultacji ze stylistką i wizażystką. Skorzystać może z niej każdy, kto ma ochotę odświeżyć swoją garderobę, zmienić swój styl lub po prostu zrobić zakupy z profesjonalnym doradcą. Modowe inspiracje zaczerpnąć można również z cyklicznie organizowanych pokazów mody prezentujących nowe kolekcje. Trójmiejski Klif to także centrum o charakterze rodzinnym. Liczne weekendowe atrakcje, takie jak festiwale kulinarne, pokazy tańca oraz spotkania ze znanymi sportowcami, literatami oraz gwiazdami filmu przyciągają do galerii całe rodziny.

Centrum dba o utrzymanie dotychczasowej renomy i poziomu świadczonych usług regularnie powiększając swoją ofertę o kolejne salony. ?Nieustannie rozwijamy swoją współpracę z topowymi polskimi i międzynarodowymi projektantami. Chcemy oferować naszym klientom marki niedostępne w innych galeriach na terenie Trójmiasta i ciągle ich pozytywnie zaskakiwać. Wiemy, że tego od nas oczekują?? mówi Anna Dębicka, Dyrektor Centrum Handlowego Klif Gdynia. Dlatego też każdego roku w galerii otwierane są salony nowych marek, pojawiają się również nowe punkty z ofertą gastronomiczną i usługową. To wszystko sprawia, że klienci centrum chętnie spędzają tam czas nie tylko na zakupach, ale również załatwiając codzienne sprawy czy też odbywając spotkania towarzyskie i biznesowe.

A to już wiesz?  Mobilne gazetki handlowe coraz częściej zastępują wydania w wersji papierowej

Konsekwentnie realizowana strategia rozwoju i komunikacji pozwala utrzymać Centrum Handlowemu Klif w Gdyni pozycję wiodącej galerii na mapie trójmiejskich obiektów handlowych. To miejsce z potencjałem, które wciąż się rozwija i wyprzedza aktualne trendy oferując klientom unikalne produkty i usługi na skalę regionu.  

Właścicielem Domu Mody Klif jest Paige Investments, natomiast Zarządcą BNP Paribas Real Estate.


dostarczył infoWire.pl

Źródło BNP Paribas Real Estate. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy