Data publikacji: 2016-05-30
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: II edycja targów Gift Show Poland już za nami
Kategoria: BIZNES, Handel
W dniach 19-21 maja br. odbyła się druga edycja międzynarodowych targów Gift Show Poland. Wydarzenie zgromadziło ponad 3 tys. odwiedzających, wśród których znaleźli się przedstawiciele branży upominkowej oraz klienci indywidualni, poszukujący ciekawych pomysłów na prezenty.
W dniach 19-21 maja br. odbyła się druga edycja międzynarodowych targów Gift Show Poland. Wydarzenie zgromadziło ponad 3 tys. odwiedzających, wśród których znaleźli się przedstawiciele branży upominkowej oraz klienci indywidualni, poszukujący ciekawych pomysłów na prezenty. Podczas targów zostały zrealizowane liczne konferencje oraz atrakcje dla odwiedzających – m.in. warsztaty kreatywne oraz konkursy z nagrodami.
Oferta targów obejmowała propozycje upominków na różne okazje: imieniny, urodziny, śluby, święta czy „parapetówki”. Na ponad 200 stoiskach polskich i zagranicznych wystawców – m.in. z Indii, Ukrainy, Słowacji, Chin i Sri Lanki, zostały zaprezentowane produkty codziennego użytku oraz różnego rodzaju akcesoria dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych. Wśród oferowanych produktów znalazły się m.in. akcesoria dekoracyjne do domu, biura i ogrodu, kwiaty, mała elektronika, luksusowe zegarki, biżuteria i słodycze oraz propozycje podarunków dla klientów i partnerów biznesowych w postaci gadżetów marketingowych.
Atrakcje dla odwiedzających
Podczas tegorocznej edycji Gift Show Poland odbyły się liczne konferencje poświęcone zagadnieniom związanym z prowadzeniem biznesu oraz aktualnym trendom w dekoracjach i edukacji dzieci. Wśród poruszanych tematów znalazły się m.in.: zagrożenia i pułapki związane z importem z Chin, Provocative Brand – sztuka tworzenia silnej i skutecznej marki własnej oraz sprzedaż prowokacyjna – jeden z najskuteczniejszych modeli sprzedaży. Podczas wydarzenia zostały poruszone także kwestie bezpiecznego przedszkola i przyjaznej szkoły, nowoczesnych trendów w edukacji oraz najmodniejszych w 2016 roku upominków i dekoracji wnętrz – w tym z żywych kwiatów.
Program dla odwiedzających obejmował również warsztaty kreatywne: tworzenia biżuterii z filcu oraz lizaków artystycznych. Nowością tegorocznej edycji targów Gift Show Poland była Strefa Relaksu, w której odwiedzający mogli skorzystać z bezpłatnych masaży wykonywanych przez zespół profesjonalnych masażystów.
Konkursy z nagrodami
Podczas targów wyłoniono zwycięzców konkursu Best Gift Design, polegającym na stworzeniu najbardziej oryginalnego upominku handmade. Nagrody, o łącznej wartości 10 000 zł, zostały przyznane w dwóch kategoriach: Najlepszy projekt produktu upominkowego oraz Najlepszy projekt opakowania na prezent. Podczas wydarzenia przyznano również nagrody w konkursie dla branżowych odwiedzających – m.in. bilety lotnicze do Chin oraz półroczne kursy języka chińskiego, a także rozstrzygnięto konkurs dla wystawców Gift Show & Scann.R Award. Nagrody w postaci wywiadu i promocji zwycięskiego produktu w Internecie, zostały przyznane w trzech w kategoriach: Najlepszy produkt, Najbardziej kreatywny pomysł oraz Najpopularniejszy produkt.
Kolejna edycja targów Gift Show Poland zaplanowana jest na maj 2017 roku.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Handel