Data publikacji: 2020-07-06
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: INTERMARCHÉ WPROWADZA PROGRAM JESZCZE NIŻSZYCH CEN DLA KLIENTÓW
Kategoria: BIZNES, Handel
Intermarché obniża ceny produktów nie tylko jako skutek zmian stawek VAT, ale także w ramach równolegle uruchomionego specjalnego programu promocyjnego. Od lipca klienci będą mogli kupić kluczowe produkty ze wszystkich kategorii taniej nawet do 56 proc.
Intermarché obniża ceny produktów nie tylko jako skutek zmian stawek VAT, ale także w ramach równolegle uruchomionego specjalnego programu promocyjnego. Od lipca klienci będą mogli kupić kluczowe produkty ze wszystkich kategorii taniej nawet do 56 proc. Co istotne, rabaty są często znacznie większe, niż wynikające tylko z obniżenia samych stawek VAT.
W lipcu program obejmie ponad 1 000 wybranych produktów z różnych kategorii. W ramach programu co tydzień będzie obowiązywała inna oferta z promocyjnymi cenami. W pierwszym tygodniu lipca rabaty objęły m.in. warzywa i owoce (taniej nawet do 56 proc.) wędliny (do 42 proc.) oraz nabiał (do 33 proc.).
– Grupa Muszkieterów wprowadza kolejne udogodnienia dla klientów. Tym razem przygotowaliśmy program promocji skierowany do kupujących w sieci Intermarché. Dzięki nowej ofercie klienci odczują w swoich portfelach znaczące oszczędności – mówi Eliza Orepiuk-Szymura, Dyrektor ds. Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów i dodaje – Uruchomiony program, który w każdym tygodniu lipca obejmie setki produktów, doskonale oddaje dewizę Intermarché: „Świeżo, tanio, z optymizmem”. W kolejnych tygodniach kupujący w Intermarché będą mogli nabyć wybrane artykuły taniej do 50, 40 oraz 30 proc.
Drugim filarem, na którym został oparty program, jest obniżka cen wybranych produktów z uwagi na obniżone stawki VAT.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Handel