Na rynku pojawiło się nowe narzędzie do zarządzania centrami handlowymi – iMall. METRO Properties, jako pierwsza firma w Polsce, wprowadziła je do swojej sieci galerii M1.
Aż 81% Polaków uważa, że walentynki to bardziej żniwa dla producentów i handlowców niż święto zakochanych. Nic dziwnego, że z roku na rok tracą swoją magię. A
Zapewnienie bezpieczeństwa produktów świeżych w łańcuchu zimna podczas transportu jest kluczową kwestią dla ich jakości. Jedno z najbardziej innowacyjnych rozwiązań w tym zakresie oferuje polska marka Blulog.
Kilkanaście dni temu w Polsce weszła w życie ustawa o przeciwdziałaniu marnowania żywności. Oznacza to, że sklepy o powierzchni powyżej 250 m2, w których połowa lub więcej przychodów pochodzi ze sprzedaży żywności, będ�
Pandemia COVID-19 doprowadziła do znacznych ograniczeń w wielu sferach handlu i usług. Zachowywanie środków ostrożności i higieny – szczególnie podczas zakupów – może uchronić nie tylko nas, ale także naszych bliskich p
1 grudnia TK Maxx wystartował z nową świąteczną kampanią reklamową. Motywem przewodnim tegorocznej komunikacji jest wyrażenie naszej wdzięczności osobom, na których wsparcie mogliśmy liczyć w roku pełnym wyzwań.
Współpraca sieci handlowych z najemcami oraz działania co-brandingowe przyciągają klientów i zwiększają sprzedaż
„Społem” znaczy razem. Hasło przyświecające już od ponad wieku spółdzielcom tworzącym „Społem” WSS Śródmieście nadal jest aktualne. Działając od 150 lat spółdzielnia realizuje kolejne przedsięwzięcia – po su
Salon Greenpoint przeszedł kompleksową metamorfozę. Zmienił się wystrój oraz sposób ekspozycji asortymentu. Po remoncie sklep w Wola Parku zajął powierzchnię 124 mkw.
Platforma zakupowa Arena.pl we współpracy z systemem płatności mobilnej BLIK, przygotowała kolejną odsłonę, zakończonej sukcesem grudniowej kampanii „Najlepsze prezenty z darmową dostawą”.