Carrefour Polska wprowadził do sprzedaży nowy produkt z gamy ?Jakość z Natury Carrefour?: kurczaka chowanego na wolnym wybiegu bez antybiotyków i karmionego paszą bez GMO. To efekt współpracy Carrefour Polska z wyselekcjonowanymi hodowcami z Podlasia.
Kurczak ?Jakość z Natury Carrefour? chowany jest na czystych terenach Polski wschodniej, dostęp do wolnego wybiegu ma przez cały rok. Dzięki profilaktyce chorób wykorzystującej naturalne ekstrakty roślinne, kurczak chowany jest bez antybiotyków, a w pełni roślinna pasza, którą jest karmiony nie zawiera składników modyfikowanych genetycznie, soi oraz oleju sojowego. Wszystkie te czynniki, a także wolniejszy wzrost ? kurczaki z chowu wybiegowego ?Jakość z Natury Carrefour? żyją średnio 20 dni dłużej niż standardowo chowane kurczęta ? wpływają na smak oraz walory kulinarne mięsa.
Kurczak sygnowany znakiem ?Jakość z Natury Carrefour? dostępny jest w wybranych hipermarketach i supermarketach na terenie całej Polski. W ofercie znajduje się tuszka, filet, podudzia, skrzydła, uda oraz porcja rosołowa. Lista lokalizacji, w których kupić można kurczaka z chowu wybiegowego dostępna jest pod adresem: http://www.carrefour.pl/produkty/jakosc-z-natury-carrefour/kurczak-z-chowu-wybiegowego.
Obecnie Carrefour coraz intensywniej poszerza swoja ofertę handlową, wprowadzając do sprzedaży produkty odznaczające się wysoką jakością. Przykładem takich produktów jest gama ?Jakość z Natury Carrefour? opracowana we współpracy z polskimi rolnikami, hodowcami i producentami. Tworzą ją wyłącznie produkty najwyższej jakości, których proces produkcji identyfikowalny jest ?od pola do talerza?. Poza kurczakiem z chowu wybiegowego w skład gamy wchodzą: masło, twaróg, pstrąg, marchew, ziemniaki, cebula, jabłka, sok tłoczony z jabłek, miód, a także produkty importowane: szynka serrano z Hiszpanii i łosoś z Norwegii. Warto podkreślić, że zanim produkty oznaczone zostaną znakiem ?Jakość z Natury Carrefour?, przechodzą szereg testów jakościowych i badań, tak aby klienci Carrefour mieli gwarancję jakości i smaku.
W 2015 roku Carrefour będzie promować gamę produktów ?Jakość z Natury Carrefour? podczas pokazów kulinarnych organizowanych w hipermarketach na terenie całej Polski. Pokazy poprowadzi znany szef kuchni David Gaboriaud, prowadzący program ?David w Europie? w telewizji Kuchnia+.
Carrefour dąży do jednego celu ? chcemy, żeby konsumenci mieli łatwy dostęp do produktów najwyższej jakości, pochodzących z najlepszych regionów Polski i Europy, wytwarzanych przez lokalnych producentów w tradycyjny sposób, bez użycia środków chemicznych, z poszanowaniem dla środowiska naturalnego. Warto osobiście przekonać się o wysokich walorach smakowych produktów ?Jakość z Natury Carrefour? przychodząc na pokazy kulinarne i degustacje w naszych sklepach ? mówi Patrick Dumont, Dyrektor Działu Handlowego Produktów Świeżych w Carrefour Polska.
Współpraca z polskimi producentami przy projekcie ?Jakość z Natury Carrefour? oraz wprowadzanie do sprzedaży nowych produktów, które uwzględniają oczekiwania konsumentów dotyczące wysokich walorów smakowych oraz poszanowania środowiska, takich jak gama produktów ?Jakość z Natury Carrefour? są elementem strategii Biznesu Odpowiedzialnego Społecznie w Carrefour Polska. Strategia ta zakłada działania w trzech dziedzinach równocześnie: na rzecz gospodarki, społeczeństwa i środowiska.
dostarczył infoWire.pl