Data publikacji: 2019-01-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Lagardère Duty Free z przedłużonym certyfikatem ISO 9001:2015
Kategoria: BIZNES, Handel
Bureau Veritas Certification przedłużyła firmie Lagardère Duty Free certyfikat ISO 9001:2015. Oznacza to, że program szkoleń i adaptacji pracowników w organizacji jest zgodny z Systemem Zarządzania Jakością.
Paryska organizacja Bureau Veritas Certification przedłużyła firmie Lagardère Duty Free certyfikat ISO 9001:2015. Oznacza to, że program szkoleń i adaptacji pracowników w organizacji jest zgodny z Systemem Zarządzania Jakością. Dokument dotyczy działalności szkoleniowej podmiotów grupy działających we Francji, Wielkiej Brytanii, Polsce, Czechach oraz we Włoszech.
Do procesu certyfikacji firma po raz pierwszy przystąpiła w 2009 roku. Od tego czasu dwa razy w roku audytowi poddawane są procesy wdrażania i szkolenia sprzedawców oraz managerów sklepów Aelia Duty Free i konceptów modowych, jak np. The Fashion Gallery. Wnikliwa analiza obejmuje m.in. sposób przyjmowania nowych pracowników w firmie (tzw. on-boarding), tworzenie kalendarza i oferty szkoleń oraz sposób ich prowadzenia, a także system oceny wyników pracy i badanie jakości obsługi klienta.
Celem wdrożenia certyfikacji ISO w Aelia Duty Free Polska jest troska o jak najwyższy poziom wprowadzania i szkolenia pracowników. W tym obszarze firma zapewnia liczne warsztaty produktowe oraz treningi z zakresu kompetencji miękkich (technik sprzedaży, rozwoju managerskiego etc.). W 2018 r. przeprowadzono łącznie tyle godzin szkoleń dla pracowników, ile średnio trwa 4-letnia edukacja jednego ucznia.
Dzięki wprowadzeniu Systemu Zarządzania Jakością w zakresie szkoleń w Aelia Duty Free firma ma pewność, że jej konsultanci i doradcy obsługują klientów zgodnie z wystandaryzowanym protokołem koncentrującym się na jak najwyższej jakości usług. Każdy pracownik, nawet biurowy, obowiązkowo przechodzi szkolenie z tego zakresu. Dodatkowo kompetencje sprzedawców weryfikowane są poprzez regularne wizyty tzw. mystery shopper prowadzone przez firmę zewnętrzną. Odbywają się one 5 razy w roku, a wybrane zespoły sprzedażowe, które podczas badania otrzymały największą liczbę punktów w nagrodę uczestniczą w wyjazdach zagranicznych. Dotychczas pracownicy Aelia Duty Free Polska odwiedzili Islandię, Ibizę, Słowenię oraz Sycylię, a w tym roku wybiorą się do Maroko.
– Najwyższa jakość obsługi klientów leży w DNA naszej firmy. Dbamy o to, aby sprzedawcy mieli jak największą wiedzę na temat produktów i mogli sprostać potrzebom kupujących. Dlatego tak dużą wagę przykładamy do szkoleń i adaptacji nowych osób w firmie. Zdajemy sobie sprawę, że wizerunek marki buduje każdy pracownik – mówi Jolanta Czyżewska, Kierownik ds. Zasobów Ludzkich w Aelia Duty Free Polska.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Handel