Data publikacji: 2015-01-13
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MarcPol modernizuje sklepy i poszerza ofertę
Kategoria: BIZNES, Handel
Wiodąca polska sieć spożywcza zmodernizowała w 2014 roku kilkanaście placówek. Proces odnowienia wszystkich wymagających tego sklepów zostanie zakończony w bieżącym roku.
MarcPol przeprowadził w 2014 roku modernizację kilkunastu sklepów działających w sieci supermarketów spożywczych. Pierwszym z nich był sklep zlokalizowany przy ulicy Pruszkowskiej w Warszawie. Większość prac w modernizowanych placówkach była realizowana w drugiej połowie 2014 r. „Chcemy, żeby nasi Klienci czuli się komfortowo w naszych sklepach. Naszym celem jest utrzymanie wysokiej jakości obsługi we wszystkich placówkach. Niektóre z najstarszych lokalizacji nie odpowiadały już naszym standardom i wymagały modernizacji. Odnowiliśmy kilkanaście sklepów. Cały proces zakończymy w 2015 roku” – powiedziała Iwona Zarucka, Wiceprezes MarcPol S.A.
W ramach modernizacji zmieniana została kolorystyka placówek i zostały one doposażone w nowoczesne urządzenia sklepowe (m.in. lady mięsno-wędliniarskie, piece do wypieku pieczywa w sklepie). MarcPol stawia na handel produktami świeżymi, dlatego takie artykuły zostały znacznie lepiej wyeksponowane na terenie sklepu. Przy wejściu zlokalizowane zostały stoiska z warzywami i owocami. Rozszerzony został asortyment pieczywa o produkty wypiekane na miejscu, pieczywo tradycyjne oraz ciasta. W niektórych sklepach wprowadzono również ofertę dań gotowych.
„Naszym celem jest zwiększenie sprzedaży poprzez lepszą prezentację produktów. Jednocześnie wprowadzamy nowe pozycje asortymentowe, rezygnując z najmniej popularnych wyrobów” – dodała Iwona Zarucka. Mając na uwadze zwiększenie komfortu Klientów po przebudowie zyskano znacznie więcej przestrzeni, co przy atrakcyjnych cenach i asortymencie dodatkowo poprawia komfort robienia zakupów.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Handel