Biznes Handel

Największy salon Pepco w Trójmieście otwarty w CH Osowa

Największy salon Pepco w Trójmieście otwarty w CH Osowa
CH Osowa świętuje otwarcie kolejnego sklepu. To jeden z większych lokali w Polsce – nowe Pepco zajmuje powierzchnię ponad 700 mkw., podczas gdy przeciętnie jest to około 450

Data publikacji: 2019-10-11
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Największy salon Pepco w Trójmieście otwarty w CH Osowa
Kategoria: BIZNES, Handel

CH Osowa świętuje otwarcie kolejnego sklepu. To jeden z większych lokali w Polsce – nowe Pepco zajmuje powierzchnię ponad 700 mkw., podczas gdy przeciętnie jest to około 450 mkw.

Największy salon Pepco w Trójmieście otwarty w CH Osowa BIZNES, Handel - CH Osowa świętuje otwarcie kolejnego sklepu. To jeden z większych lokali w Polsce – nowe Pepco zajmuje powierzchnię ponad 700 mkw., podczas gdy przeciętnie jest to około 450 mkw.

CH Osowa świętuje otwarcie kolejnego sklepu. To jeden z większych lokali w Polsce – nowe Pepco zajmuje powierzchnię ponad 700 mkw., podczas gdy przeciętnie jest to około 450 mkw.

Zarządca CH Osowa, spółka APSYS, odpowiadająca za najem powierzchni, nawiązała kolejną współpracę z PEPCO. Dzięki ich wsparciu w galerii w Osowie otwarto największy w Trójmieście salon tej marki. Zajmuje on powierzchnię ponad 700 mkw, oferując swoim klientom odzież i produkty dla domu po bardzo atrakcyjnych cenach. W całej Europie znajduje się już ponad 1 800 lokali należących do tej znanej i lubianej marki – ich wartość szacuje się na minimum miliard euro, co z pewnością podnosi rangę otwarcia nowego sklepu tej marki w Centrum Handlowym Osowa. 

Popularność wśród Polaków

Nawiązanie współpracy z PEPCO to jeden z ważniejszych momentów w tegorocznym planie rozwoju Centrum Handlowego Osowa. Zarządca Centrum, firma APSYS oraz właściciel galerii, fundusz Pradera Central & Eastern Fund należący do spółki Pradera, prowadzili rozmowy dotyczące wprowadzenia do CH Osowa sklepu tej marki od dłuższego czasu. Starania o otwarcie w Osowie były reakcją na obecne trendy na rynku – popularność sklepu w Polsce jest zaskakująca, co potwierdziło m.in. globalne badanie kondycji i wizerunku marek z różnych sektorów handlu detalicznego, przeprowadzone przez Agencję Inquiry. PEPCO znalazło się na pierwszym miejscu w kategorii marek modowych. Według danych BrandIndex, zakupy robi tu aż 30 proc. respondentów. Przewaga PEPCO na rynku zakupów to przede wszystkim efekt działania ich oferty – oferuje ono produkty po korzystnych, niskich cenach, jednocześnie w ciekawych printach i modelach. Na zakupy w salonach marki bardzo często decydują się mamy najmłodszych klientów. Za niewielkie pieniądze, mogą zaopatrzyć swoje maluchy w ładną odzież, która jednocześnie bardzo podoba się dzieciom. Asortyment wyposażenia wnętrz to także bardzo atrakcyjny element oferty PEPCO, który przyciąga wielu klientów.

A to już wiesz?  Siła nabywcza Polaków - wyniki badania GfK Purchasing Power Europe 2014/2015

Pokaźny sklep, otwarty właśnie w CH Osowa, jest miejscem idealnie prezentującym pełną kolekcję marki, zwiększając tym samym wybór i komfort zakupów. Klienci Centrum w Osowie bardzo cenią sobie wygodne i sprawne zakupy, dlatego zarząd galerii stawia na dopasowaną do ich oczekiwań ofertę. Proponuje m.in. duży wybór popularnych sklepów z odzieżą – zarówno ekskluzywną i tą na co dzień, różnorodne marki dla osób dbających o urodę oraz salony dla pasjonatów sportu i kolarstwa.

„Atrakcyjne ceny oraz szeroki asortyment – od ubrań, po akcesoria kuchenne, a także dopasowanie swojej oferty do obowiązujących trendów i zmieniających się pór roku oraz sezonów przyciąga konsumenta. Dzięki nim Polacy wracają do sklepu wiedząc, że zawsze znajdą coś dla siebie, co jest dla nas niezwykle ważne w doborze najemców. Dbamy, aby oferta Centrum zaspokajała potrzeby naszych klientów" – dodaje dyrektor CH Osowa, Justyna Siemińska. 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Największy salon Pepco w Trójmieście otwarty w CH Osowa BIZNES, Handel - CH Osowa świętuje otwarcie kolejnego sklepu. To jeden z większych lokali w Polsce – nowe Pepco zajmuje powierzchnię ponad 700 mkw., podczas gdy przeciętnie jest to około 450 mkw.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy