Data publikacji: 2019-04-15
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowa FUZETEA w wersji Bez Cukru zaskakuje fuzją smaków
Kategoria: BIZNES, Handel
Po ogromnym sukcesie na polskim rynku, Fuzetea – marka w portfolio Coca-Cola, wraca z komunikacją kolejnego wariantu. Fuzetea Bez Cukru to fuzja smaków zielonej herbaty i marakui.
Po ogromnym sukcesie na polskim rynku, Fuzetea – marka w portfolio Coca-Cola, wraca z komunikacją kolejnego wariantu. Fuzetea Bez Cukru to fuzja smaków zielonej herbaty i marakui. Nowa butelka Fuzetea Bez Cukru podkreśla jej wyśmienity smak i unikalne połączenie składników posiadające mniejszą wartość energetyczną.
Fuzetea Bez Cukru to najnowszy wariant mrożonej herbaty. Ten napój jest odpowiedzią firmy na potrzeby współczesnych konsumentów, coraz częściej sięgających po produkty z obniżoną zawartością kalorii. Jest to kolejny wariant Zero Cukru w ofercie firmy, co jest najlepszym dowodem na to, że firma Coca-Cola realizuje europejskie zobowiązanie do obniżenia całkowitej zawartości cukru w swoich produktach o 10 proc. do 2020 r. Już blisko 30% całego portfolio w Polsce to produkty o obniżonej lub zerowej zawartości cukru.
Fuzetez Bez Cukru wyróżnia nie tylko brak zawartości cukru w swoim składzie, ale także nieoczekiwany smak. Fuzja zielonej herbaty i marakui stanowi zaskakującą kompozycję, orzeźwiającą i idealną dla osób poszukujących przyjemnego, lekkiego smaku.
Opracowując kolejny wariant Fuzetea, chcieliśmy dać konsumentom garść inspiracji i nowych doświadczeń. Szukaliśmy smaków, które po raz kolejny zaskoczą ich czymś nietuzinkowym, produktu, który będzie zgodny z ich stylem życia i preferencjami. Tym razem zdecydowaliśmy się na wariant bez cukru, otwierając się w ten sposób na grupę osób kupujących napoje o niższej zawartości kalorii – mówi Hubert Olczak, Brand Manager marki Fuzetea.
Herbata używana do produkcji ekstraktu w napojach Fuzetea pochodzi wyłącznie ze zrównoważonych upraw. Napój nie zawiera konserwantów, jedynie naturalne aromaty.
Od pierwszego kwietnia marka ruszyła z szeroko zakrojoną kampania reklamową w telewizji, w kinach, prasie i internecie, a także z kampanią outdoor i social media oraz współpracą z influencerami.
Sugerowana cena: 500 ml – 3,29 zł
FUZETEA to zaskakująca fuzja smaków herbaty, owoców, ziół i kwiatów, dostępna na polskim rynku od stycznia 2018 roku w sześciu kompozycjach:
fuzja smaków czarnej herbaty, brzoskwini, z nutką hibiskusa;
fuzja smaków czarnej herbaty, cytryny, z nutką trawy cytrynowej;
fuzja smaków zielonej herbaty, mango, z nutką rumianku;
fuzja smaków zielonej herbaty, limonki, z dodatkiem mięty;
fuzja smaków zielonej herbaty i cytrusów;
fuzja smaków zielonej herbaty i marakui bez cukru
O FIRMACH Z SYSTEMU COCA-COLA: System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Spółka z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. Coca-Cola Poland Services jest spółką zależną The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca-Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 590 milionów konsumentów. Wśród marek dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola Zero Cukru, Coca-Cola Cherry Zero Cukru, Coca-Cola Lime, Fanta, Sprite, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, wody mineralne Kropla Beskidu, Kropla Delice oraz herbaty mrożone Fuzetea, a także napoje na bazie roślin AdeZ. Firmy z systemu Coca-Cola konsekwentnie przekształcają swoje portfolio, redukując ilość cukru w napojach oraz wprowadzając na rynek innowacyjne produkty. Stale pracują również nad zmniejszeniem wpływu na środowisko, poprzez redukcję zużycia wody i promowanie recyklingu. Są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają ponad 2 100 osób.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Handel