Biznes Handel

Nowe rozwiązania dla klientów

Nowe rozwiązania dla klientów
Mall.pl wprowadza nowe godziny pracy Biura Obsługi Klienta oraz wdraża dostarczenia popołudniowe przesyłek. Wszystko z myślą o klientach i jeszcze lepszym usprawnieniu obsługi klienta kupującego

Data publikacji: 2016-12-13
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe rozwiązania dla klientów
Kategoria: BIZNES, Handel

Mall.pl wprowadza nowe godziny pracy Biura Obsługi Klienta oraz wdraża dostarczenia popołudniowe przesyłek. Wszystko z myślą o klientach i jeszcze lepszym usprawnieniu obsługi klienta kupującego online.

Nowe rozwiązania dla klientów BIZNES, Handel - Mall.pl wprowadza nowe godziny pracy Biura Obsługi Klienta oraz wdraża dostarczenia popołudniowe przesyłek. Wszystko z myślą o klientach i jeszcze lepszym usprawnieniu obsługi klienta kupującego online.

Biuro Obsługi Klienta Mall.pl będzie dłużej otwarte dla klientów i do tego będzie czynne także w weekendy. Od listopada pracownicy internetowej galerii handlowej, w której można kupić ponad 90 000 produktów w 16 kategoriach tematycznych, będą pracować i pomagać
w zakupach online 7 dni w tygodniu. W godz: 8:00-20:00 w dniach od Pon – Pt i od teraz także w weekendy – 8:00-16:00 Sb – Nd. Nowy czas pracy biura to odpowiedź na oczekiwania klientów, którym Mall.pl pragnie zapewnić komfortowe warunki obsługi w szczególności
w okresie zakupów świątecznych. Każdy klient ma prawo zwrotu prezentów nawet do 13.01.2017.

– Chcemy, aby klient wiedział, że to on jest dla nas najważniejszy. Od momentu, gdy zdecyduje się zrobić zakupy w naszej galerii handlowej online, aż do chwili, gdy kurier dostarczy mu paczkę, czy zadzwoni do działu obsługi klienta z prośbą o poradę – wyjaśnia Tomasz Semba, Customer Care Manager.

Równocześnie dział obsługi klienta  przyjmuje nowy standard odpowiedzi na każdą wiadomość od klienta w ciągu tego samego dnia, jeśli została nadesłana do godz. 16:00. Już od roku pracownicy pracowali nad tym, by wdrożyć nowe narzędzia i tym samym obniżyć czas odpowiedzi na zapytania klientów w ponad 96% do poniżej 24h i nawet poniżej godziny w przypadku kontaktu mailowego. Dział Customer Care realizuje średnio 574 połączenia telefoniczne od klientów dziennie / 11 300 miesięcznie.

 

Dodatkowo po prowadzeniu jako pierwsza galeria handlowa online gwarancji terminu wysyłki, która będzie utrzymana do końca roku, Mall.pl zdecydował się na udostępnienie klientom z końcem listopada możliwości doręczeń popołudniowych. Od teraz klienci będą mogli wygodnie otrzymać swoje zamówione online produkty o wadze do 31,5 kg od kuriera DHL w godzinach 17:00 – 22:00.

A to już wiesz?  Carrefour otwiera nowy hipermarket w Pile i inwestuje w swoje placówki handlowe

Udostępniamy bardzo wygodną formę dostarczenia przesyłki. Od teraz klient nie tylko otrzymuje od nas gwarancję terminu wysyłki, przy wybranych zakupach darmową dostawę, ale także może zamówić sobie ją w dogodnych dla siebie godzinach, po pracy, prosto do domu. Nasi klienci nie muszą obawiać się sytuacji,
w której zrobią zakupy online, a oni będą musieli odebrać go w trakcie swojej pracy czy też czekać na przesyłkę dłużej. Jesteśmy przekonani, że udostępnienie tej formy dostawy ułatwi i przyśpieszy otrzymywanie zamówionych towarów oraz zwiększy komfort korzystania z zakupów Mall.pl – mówi Vit Endler, Prezes Zarządu Mall.pl

Klienci mogą także skorzystać z bezpłatnego odbioru paczek w osobistych Punktach Odbioru Towarów w Warszawie, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach, które czynne są do godz. 20:00 od poniedziałku do soboty. Na miejscu mogą sprawdzić zakupiony towar, zapłacić za niego gotówką lub kartą płatniczą, a nawet dokupić dodatkowe produkty, czy dokonać zwrotu za pomocą smartfona. W związku z okresem świątecznym POT-y będą otwarte dla klientów w niedziele handlowe (18.12.), ale także w Wigilię i Sylwestra do godz.14:00, a w dniach 22-23.12. nawet do godz. 21:00, by wszyscy klienci mogli zdążyć z zakupem prezentów.

Więcej: https://www.mall.pl/swiateczne-akcje  

Mall.pl to jeden z największych sklepów internetowych w Polsce należący do spółki MALL Group, lidera na rynku e-commerce w Europie Środkowo-Wschodniej. Firma jest jednym z 3 najlepszych megasklepów rankingu Opineo 2016, Ceneo.pl, zwycięzcą w kategorii AGD i Elektronika rankingu Wiarygodne Opinie Okazje.info oraz Najlepszym sklep internetowym 2015 Money.pl. Więcej: www.mall.pl

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Nowe rozwiązania dla klientów BIZNES, Handel - Mall.pl wprowadza nowe godziny pracy Biura Obsługi Klienta oraz wdraża dostarczenia popołudniowe przesyłek. Wszystko z myślą o klientach i jeszcze lepszym usprawnieniu obsługi klienta kupującego online.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy