Jedna z wiodących marek odzieżowych w Polsce – Diverse – przedłuża współpracę z Centrum Handlowym Europa Centralna. Od 20 maja zaprasza klientów do powiększonego dwukrotnie salonu
Cursor z Grupy OEX realizuje projekt obejmujący wsparcie działań sprzedażowych w formule 360 stopni dla PPG Deco Polska, właściciela marki Dekoral.
Zwierzęta domowe, z którymi dzielimy nasze życie, odwdzięczają się nam bezgraniczną miłością i oddaniem.
Nowe urządzenia do ukosowania, cięcia i spawania zaprezentował Promotech podczas 24. Międzynarodowych Targów Technologii Obróbki Blach - EuroBLECH 2016 w Hanowerze.
Współpraca z dziesięcioma sieciami handlowymi, w tym dostarczanie siedmiu z nich produktów w ich markach własnych – takim bilansem na początku 2015 roku może pochwalić się Zakład Produkcji Cukierniczej Brześć, który prog
Przychody Grupy Eurocash w pierwszym półroczu 2020 r. wyniosły 12,1 mld zł i były o 2% wyższe r/r. EBITDA wyniosła 337 mln zł wobec 338 mln zł rok wcześniej. Grupa Eurocash szacuje, że dodatkowe koszty związane z pandemią
Okaidi, francuska marka oferująca ubrania oraz akcesoria dla noworodków, niemowląt i dzieci właśnie dołączyła do portfolio największego centrum handlowego na Dolnym Śląsku.
W tym roku Polacy zamierzają kupić przez Internet dodatkowe 2 miliony prezentów – co w sumie oznacza, że każdy Polak kupi online średnio około 10 prezentów. Pod tym względem będą to rekordowe święta Bożego Narodzenia
Od momentu pojawienia się sieci sklepów KiK w Polsce możemy obserwować jej dynamiczny rozwój – właśnie dobiega końca 6 rok funkcjonowania marki w Polsce i został on zwieńczony osiągnięciem, a nawet przekroczeniem liczby 2
Wielokanałowość to obecnie coś więcej niż modne słowo. Stosowanie rozmaitych kanałów sprzedaży jest teraz standardem, mającym na celu maksymalne ułatwienie klientowi decyzji