Data publikacji: 2020-10-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy salon O bag we Wrocław Fashion Outlet
Kategoria: BIZNES, Handel
Pierwszy outletowy salon marki O bag w Polsce Zachodniej otworzył się 12 października we Wrocław Fashion Outlet. To kolejna międzynarodowa marka, która dołącza do grona najemców jedynego centrum outletowego na Dolnym Śląsku
– O bag to brand, którego nie trzeba przedstawiać naszym klientom. Doskonale wpisuje się w koncepcję naszego outletu, który ma być miejscem zakupów w przyjaznych cenach, z szerokim wyborem wyjątkowych marek – mówi Ewa Pawłowska, Leasing Director. – We Wrocław Fashion Outlet pracujemy konsekwentnie nad wzbogacaniem portfolio najemców również o rzadko spotykane marki na polskim rynku. Ta strategia przynosi wymierne efekty, przekładające się na sukcesy finansowe nowych i dotychczasowych najemców pomimo obecnych wyzwań.
O bag to marka, która swój pierwszy sukces osiągnęła z flagową, konfigurowalną torebką z tworzywa EVA. Ten innowacyjny na rynku modowym produkt jest łatwo rozpoznawalny wśród klientek z całego świata dzięki swojej prostocie i niepowtarzalnemu designowi. Dzisiaj marka O bag to lider rynku modowego związanego z samodzielnie konfigurowalnymi produktami w obszarze mody. Są to zarówno zegarki O clock, jak i torebki O bag, czy nawet okulary, bransoletki i płaskie obuwie. Wszystkie rozwiązania w nowym sklepie outletowym marki we Wrocławiu będą dostępne w specjalnych, zniżkowych cenach.
Nowa rzeczywistość: klienci powrócili
Wrocław Fashion Outlet również po ponownym otwarciu w maju tego roku cieszy się sporym zainteresowaniem klientów. Odwiedzalność centrum jest obecnie porównywalna do wyników z 2019 roku. Centrum przez cały czas skutecznie edukuje klientów na temat bezpiecznych zakupów oraz niezmiennie przykłada ogromną wagę do zapewnienia bezpiecznych warunków dla wszystkich odwiedzających i pracujących w Centrum osób. Świadectwem tego jest przyznanie certyfikatu „Safer shopping” przez Bureau Veritas – zewnętrznego, renomowanego lidera na międzynarodowym rynku w usługach testowania, kontroli i certyfikacji, potwierdzającego wysoki standard zarządzania i bezpieczeństwa w trakcie pandemii COVID-19.
–
Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na ok. 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: Boss Outlet, Nike, Levi’s, Lacoste, Asics, Trussardi, Guess, New Balance, Adidas, Marc O’Polo, Tommy Hilfiger, Calvin Klein, Le Creuset, Calzedonia. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom dogodnie cieszyć się promocjami przez cały rok. Wrocław Fashion Outlet należy do portfolio VIA Outlets – najszybciej rozwijającego się operatora na rynku outletów premium w Europie. Europejskie portfolio VIA Outlets obejmuje obecnie 11 centrów w 9 krajach, łącznie około 265 000 metrów kwadratowych powierzchni najmu i ponad 1 100 sklepów.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Handel