Warszawa, 7 listopada 2014 r. ? Płatności MasterPass? są już dostępne w czterech czołowych sklepach internetowych z elektroniką użytkową: euro.com.pl, oleole.pl, mediamarkt.pl i saturn.pl. Z tej okazji MasterCard, we współpr
Data publikacji: 2019-05-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwszy salon Lindt premium na Śląsku w Silesia City CenterKategoria: BIZNES, HandelW Silesia City Center otwarto butik Lindt. Jest to pierwszy salon premium szwa
Data publikacji: 2017-08-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Połowa producentów na świecie planuje do 2022 r. wdrożyć technologie ubieralneKategoria: BIZNES, HandelWiększość ankietowanych producentów zamierza wykorzys
Data publikacji: 2020-11-27Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Black Friday i Cyber Monday – uważaj na promocje. Możesz wpaść w długiKategoria: BIZNES, HandelZ prognoz analityków wynika, że tegoroczny Black Friday, pomi
Warszawa, 27 kwietnia 2015 r.: MAKRO Cash & Carry rozpoczęło projekt Optymalizacji Ultra Fresh obejmujący Stoiska Mięso, Ryby oraz Warzywa i Owoce. Jego celem jest rozwój, ustandaryzowanie i wypracowanie najlepszych rozwiąza�
Data publikacji: 2020-10-05Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wroclavia z certyfikatem Safe&Healthy PlacesKategoria: BIZNES, HandelPrzyznanie certyfikatu poprzedzone było audytem prowadzonym przez Bureau Veritas, światow
Data publikacji: 2015-05-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: GISconnector for Excel – nowe rozwiązanie dla użytkowników ExcelaKategoria: BIZNES, HandelGISconnector for Excel to aplikacja stworzona z myślą o użytkownika
Data publikacji: 2016-06-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NEONET w Rybniku przenosi się do C.H. DomusKategoria: BIZNES, HandelWiększy parking, nowoczesna ekspozycja sklepu, bogatszy asortyment – tak w kilku słowach mo�
Ponad trzykrotny wzrost liczby transakcji zbliżeniowych MasterCard? i Maestro? między 2012 a 2013 rokiem.…
Outletowy pop-up store marki H&M zniknął z warszawskiego centrum Factory Annopol. W ciągu dwóch miesięcy klienci, robiąc zakupy, pomagali podopiecznym Fundacji SYNAPSIS. Szwedzka firma odzieżowa przekazała Fundacji 100 tysi