Data publikacji: 2016-11-30Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Estimo wykonało serię luksusowych opakowań dla PolporyKategoria: BIZNES, HandelEstimo, firma projektująca i ręcznie produkująca opakowania luksusowe, wykonała
Warszawa, 7 listopada 2014 r. ? Płatności MasterPass? są już dostępne w czterech czołowych sklepach internetowych z elektroniką użytkową: euro.com.pl, oleole.pl, mediamarkt.pl i saturn.pl. Z tej okazji MasterCard, we współpr
Data publikacji: 2016-07-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kolejny sklep sieci KomfortKategoria: BIZNES, HandelMarka Komfort otworzyła sklep w rzeszowskim centrum handlowym Nowy Świat. Jest to 15. salon sieci otwarty w tym
Data publikacji: 2018-11-09Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zwycięstwo Aniołków z Victoria’s Secret na Lotnisku im. Fryderyka ChopinaKategoria: BIZNES, HandelSklep Victoria’s Secret zlokalizowany na Lotnisku im. Fryder
Data publikacji: 2016-02-20Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ciekawość produktu i wspólne emocje.Kategoria: BIZNES, HandelTIS Group prezentował instalatorom swoje kotły C.O. na stadionie przy Słonecznej.TIS Group – p
Perfrumy, krawaty, a może skarpetki? Jakie są zakupowe preferencje Polaków kupujących na Allegro?…
Data publikacji: 2019-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Avenida Challenge, czyli YouTuberowe wyzwania w poznańskim CentrumKategoria: BIZNES, HandelSA Wardęga, Blowek i Stuu – najpopularniejsi YouTuberzy w Polsce w dni
Data publikacji: 2015-06-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: LANĈERTO wdraża strategię omnichannelKategoria: BIZNES, HandelFirma LANĈERTO była gościem Omnichannel Retailing Forum 2015.Firma LANĈERTO, sieć sklepów z
Data publikacji: 2017-08-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fakty i mity o zakupach onlineKategoria: BIZNES, HandelFakty i mity o zakupach online – czyli poradnik smart shopperaCzy wyróżnienia przyznawane przez rank
Data publikacji: 2020-04-14Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: COVID-19: wpływ na rynek artykułów kosmetycznychKategoria: BIZNES, HandelZamknięcie sklepów w galeriach handlowych, konsumenci ograniczający wyjścia z domów