Data publikacji: 2013-12-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pościel Andropolu wkrótce w niektórych europejskich sklepach IKEAKategoria: BIZNES, HandelAndropol wznowił współpracę z IKEA. Produkowane przez spółkę tkan
Data publikacji: 2017-06-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sukces China Homelife w PolsceKategoria: BIZNES, HandelZakończyły się trzydniowe targi chińskich producentów w podwarszawskim Nadarzynie.Zakończyły się trz
Data publikacji: 2019-03-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wystartowała nowa, inspirująca platforma marki IntermarchéKategoria: BIZNES, Handel„Świeżo, tanio, z optymizmem” to hasło zaprezentowanej na początku marc
Warszawa, 10 października 2014 – Groupon (NASDAQ: GRPN) – W kategorii zagranicznych wycieczek, to nasi sąsiedzi ze Słowacji zdobyli najwięcej klientów w zeszłym sezonie, proponując oferty na bilety wstępu do parku w
Data publikacji: 2017-05-31Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: REMINGTON ZMIENIA STRATEGIĘ KOMUNIKACJIKategoria: BIZNES, HandelMarka Remington w swojej komunikacji stawia coraz intensywniej na dialog ze klientkami – z tego po
Data publikacji: 2020-11-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rogal wielkopolski – duma regionu do kupienia w ŻabceKategoria: BIZNES, HandelWielkopolska to region dla Żabki szczególny – firma wywodzi się bowiem z Poznan
Data publikacji: 2016-08-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: NEONET: sierpniowe otwarcia w centrach handlowychKategoria: BIZNES, HandelLato w pełni, ale NEONET nie zwalnia tempa. 18 sierpnia otwiera sklepy w Radomsku i Mławi
Data publikacji: 2018-09-07Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: DYSTRYBUTORZY MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH NA ŚCIEŻCE WZROSTUKategoria: BIZNES, HandelRok 2017 zapewnił wzrost rynku dystrybucji materiałów budowlanych o prawie 11
Data publikacji: 2014-01-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ABR SESTA wśród prelegentów konferencji „Trendy Sprzedaży 2014”Kategoria: BIZNES, HandelW dniach 22-23 stycznia 2013 roku, w Hotelu Polonia Palace, w Warszaw
? Personal branding, czyli wizerunek osobisty i jego kreowanie to tak naprawdę jeden z istotnych trendów zakupów, jaki dostrzegamy wśród naszych klientów ? mówi Monika Magner, dyrektor Europy Centralnej. ? Dzisiaj nie chodzi ju�