W czwartek, 10 lipca w hipermarkecie Carrefour Arkadia w Warszawie zaprezentowany zostanie nowy, niestandardowy kanał do komunikacji z klientem. Za pomocą nowoczesnych narzędzi muzycznych, klienci zostaną włączeni do zabawy i bę
Data publikacji: 2020-07-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wyprzedaże w branży wnętrz: wydajemy więcej, rośnie grupa klientów-seniorówKategoria: BIZNES, HandelJak kształtowały się konsumenckie preferencje wśród k
Data publikacji: 2020-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Polacy chętniej zamawiają online. Wyniki najnowszego raportu PizzaPortal.plKategoria: BIZNES, HandelPolacy coraz chętniej zamawiają online. Wyniki najnowszego ra
Data publikacji: 2014-06-24Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rozwój sieci VIVE Profit w PolsceKategoria: BIZNES, HandelNawet 20 nowych, wielkopowierzchniowych sklepów z odzieżą używaną VIVE Profit zostanie otwartych do k
Data publikacji: 2016-06-29Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Chosen By: marka skupiająca odzież i akcesoria największych domów mody – – światKategoria: BIZNES, HandelW czerwcu na polski rynek odzieżowy weszł
Data publikacji: 2020-06-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Port Łódź: 100% otwartych najemcówKategoria: BIZNES, HandelPort Łódź po okresie kwarantanny ruszył pełną parą. W łódzkim centrum handlowym otwartych jes
Data publikacji: 2016-09-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe otwarcie Media Markt w GdyniKategoria: BIZNES, HandelW piątek 16 września nastąpi nowe otwarcie sklepu Media Markt przy ul. Kcyńskiej 27c w Gdyni.Technolo
Data publikacji: 2020-11-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Limity osób w sklepach? To niestety często fikcjaKategoria: BIZNES, HandelWiele placówek tylko informuje kupujących o dozwolonej liczbie osób, przerzucając odp
Do grona najemców poznańskiej Galerii Dębiec dołączył Kinder Park, który stworzy na Dębcu jedną z największych w Poznaniu sal zabaw dla dzieci. Lokal, który zajmie powierzchnię ponad 800 mkw., będzie kolejną dużą realiz
Data publikacji: 2020-12-21Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: "Nie marnuj. Żywność traktuj z szacunkiem" – kampania edukacyjna IntermarchéKategoria: BIZNES, HandelNa przełomie października i listopada Musz