Data publikacji: 2019-02-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Pierwszy salon Picky Pica w Polsce w Galerii Krakowskiej
Kategoria: BIZNES, Handel
Do grona najemców Galerii Krakowskiej dołączyła marka jubilerska Picky Pica.
Do grona najemców Galerii Krakowskiej dołączyła marka jubilerska Picky Pica. Na pełnej koloru powierzchni 46 mkw. klienci znajdą wpisującą się w najaktualniejsze trendy sezonu biżuterię ze srebra i mosiądzu, a także zegarki znanych firm. Koncept w największej Galerii w centrum Krakowa jest pierwszym salonem marki w Polsce.
Picky Pica to przede wszystkim zabawa formą i kolorem. Dużą część asortymentu stanowią produkty pokryte barwną emalią – jest to podstawowa linia biżuterii marki. W ofercie znajdują się również wzory stworzone z wykorzystaniem kolorowych tkanin lub nici (chwostów). Uzupełnieniem oferty jest biżuteria ze srebra, również w wersji z pozłoceniem w atrakcyjnych cenach. W salonie w Galerii Krakowskiej dostępne są również zegarki m.in. takich marek jak Casio, Fossil, Timex, Lorus czy Diesel.
Wystrój salonu w Galerii Krakowskiej jest spójny z głównymi wartościami marki, jakimi są radość, zabawa i moda. Wnętrze jest jasne i kolorowe. Motywem przewodnim konceptu jest element logotypu marki – mała sroczka, którą można odnaleźć w stelażach mebli, na ścianach i pod sufitem w formie lamp. Marka postawiła też na oryginalne rozwiązania, jak ściana składająca się z welurowych paneli, zielona kompozycja oraz duży neon z logotypem.
Marka Picky Pica powstała w 2016 roku, jako nowość w portfolio W.KRUK S.A. Jej nazwa powstała z połączenia angielskiego słowa „picky” (wybredny) oraz łacińskiej nazwy sroki zwyczajnej z rodziny krukowatych (pica pica). W ten sposób powstał symbol marki dedykowanej kobietom, które kochają modną biżuterię.
Dotychczas sprzedaż stacjonarna była prowadzona na wyspach w dwóch centrach handlowych w Polsce. Koncept w Galerii Krakowskiej jest pierwszym pełnometrażowym salonem marki.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Handel