Zakupy przez internet to codzienność coraz większej grupy osób. Tradycyjne wizyty w sklepie zastępujemy wirtualnymi ze względu na wygodę oraz szeroką dostępność bogatej oferty w jednym miejscu. Jakie zatem trendy można wska
Większy nacisk na reklamy na urządzenia mobilne, rozwiązania cross-device i formaty natywne będzie skutkować zwiększonym zwrotem z inwestycji w reklamy
Spółka ES-SYSTEM podczas najbardziej prestiżowych targów branży oświetleniowej Light & Building we Frankfurcie zaprezentowała szeroką ofertę opraw LED, w tym 20 zupełnie nowych systemów oświetleniowych.
W roku 2017 firma Jantoń zamierza skoncentrować się na dalszych inwestycjach w produkcję, rozwoju swoich głównych brandów oraz poszerzaniu portfolio produktowego.
Karta Seniora Carrefour nagrodzona „Medalem Europejskim” Business Center Club Program lojalnościowy „Karta Seniora” to innowacyjne rozwiązanie na polskim rynku handlowym. Umożliwia on osobom pow
Jedyne centrum outletowe Dolnego Śląska podsumowuje I półrocze 2019 roku, kończąc je dwucyfrowymi wzrostami sprzedaży względem 2018 roku i utrzymującym się trendem wzrostu odwiedzalności klientów
Greenpoint – polski producent odzieży dla kobiet dołączy do grona najemców ETC Swarzędz. Firma poszerzy ofertę modową centrum już w przyszłym roku. Otwarcie salonu o powierzchni 125 mkw. planowane jest na kwiecień 2020 r.
W piątek 16 września nastąpi nowe otwarcie sklepu Media Markt przy ul. Kcyńskiej 27c w Gdyni.
Czy cukier może być... czerwony? Oczywiście, że tak! Cukier Królewski udowadnia to od 20 lat, a teraz dodatkowo dowiódł to w badaniach. Marka wprowadza na rynek nowe opakowania, w których będzie jeszcze więcej charakterystycz
Brand New Heaven (BNH), agencja marketingu zintegrowanego i reklamy, przygotowała i realizuje kampanię reklamową „TatoWie: warto znać się na owocach i warzywach”. Kampania ma swoją odsłonę w internecie, radio, w kinach, na