Handel Wiadomości branżowe

Płatności MasterPass? nagradzane zniżkami w największych internetowych sklepach z elektroniką użytkową

Warszawa, 7 listopada 2014 r. – Płatności MasterPass™ są już dostępne w czterech czołowych sklepach internetowych z elektroniką użytkową: euro.com.pl, oleole.pl, mediamarkt.pl i saturn.pl. Z tej okazji MasterCard, we współpracy z sieciami handlowymi, przygotował specjalną promocję: wszystkie zakupy w powyższych sklepach internetowych, opłacone przy pomocy MasterPass, są premiowane voucherami oraz atrakcyjnymi zniżkami.Promocja ma na celu popularyzację najnowszej oferty MasterCard w zakresie płatności elektronicznych, wprowadzonej do Polski latem tego roku. MasterPass pozwala na wykonywanie wygodnych i bezpiecznych płatności w sklepach internetowych.MasterPass umożliwia klientom bezpieczne przechowywanie w jednym miejscu danych kart płatniczych (debetowych, kredytowych oraz przedpłaconych – z logo MasterCard lub innych organizacji płatniczych), a także adresu dostawy, co znacznie ułatwia proces płatności. Wystarczy jednorazowe wprowadzenie danych karty – jej numeru, daty ważności czy kodów bezpieczeństwa (CVV2, CVC) podczas rejestracji w usłudze. Dzięki temu wszystkie płatności wykonywane za pomocą MasterPass nie wymagają wprowadzania tych danych przy każdej transakcji. W Polsce MasterPass jest

Warszawa, 7 listopada 2014 r. ? Płatności MasterPass? są już dostępne w czterech czołowych sklepach internetowych z elektroniką użytkową: euro.com.pl, oleole.pl, mediamarkt.pl i saturn.pl. Z tej okazji MasterCard, we współpracy z sieciami handlowymi, przygotował specjalną promocję: wszystkie zakupy w powyższych sklepach internetowych, opłacone przy pomocy MasterPass, są premiowane voucherami oraz atrakcyjnymi zniżkami.

Promocja ma na celu popularyzację najnowszej oferty MasterCard w zakresie płatności elektronicznych, wprowadzonej do Polski latem tego roku. MasterPass pozwala na wykonywanie wygodnych i bezpiecznych płatności w sklepach internetowych.

MasterPass umożliwia klientom bezpieczne przechowywanie w jednym miejscu danych kart płatniczych (debetowych, kredytowych oraz przedpłaconych ? z logo MasterCard lub innych organizacji płatniczych), a także adresu dostawy, co znacznie ułatwia proces płatności. Wystarczy jednorazowe wprowadzenie danych karty ? jej numeru, daty ważności czy kodów bezpieczeństwa (CVV2, CVC) podczas rejestracji w usłudze. Dzięki temu wszystkie płatności wykonywane za pomocą MasterPass nie wymagają wprowadzania tych danych przy każdej transakcji. W Polsce MasterPass jest dostępny bez ograniczeń, a obecnie już ponad 30.000 zarejestrowanych użytkowników może opłacać za pomocą tego narzędzia zakupy w sklepach internetowych i aplikacjach zakupowych. MasterPass zapewnia wygodne płatności w ponad 40 tys. sklepów na całym świecie, a z MasterPass korzystają również konsumenci w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Australii, Chinach, Nowej Zelandii, Włoszech, Rumunii, Singapurze i RPA.

?Zakupy internetowe, szczególnie te przy wykorzystaniu urządzeń przenośnych, to jeden z najszybciej rozwijających się segmentów handlu, który – z racji na etap rozwoju – napotyka na pewne bariery, m.in. w obszarze płatności. Jestem przekonany, że MasterPass to najlepsza odpowiedź na potrzeby tego rynku: zapewnia wygodę, bezpieczeństwo, a także globalny zasięg, otwierając międzynarodowe rynki przed polskimi sklepami i klientami. Cieszę się, że również w Polsce nasze rozwiązanie zdobywa uznanie najważniejszych graczy na rynku? ? mówi Bartosz Ciołkowski, Dyrektor Generalny polskiego oddziału MasterCard Europe.

A to już wiesz?  Nowy sklep Lewiatan w Piekoszowie

Szczegóły promocji są dostępne na stronach sklepów: Euro.com.pl, OleOle.pl, MediaMarkt.pl, Saturn.pl.

Polski rynek e-commerce, według różnych prognoz osiągnie w tym roku wartość nawet 30 mld zł, z czego coraz większą część stanowią zakupy dokonywane za pomocą urządzeń przenośnych. W ten sposób kupuje już 16% polskich internautów (wg Gemius), dla których liczą się przede wszystkim wygoda, bezpieczeństwo i dostępność uniwersalnych rozwiązań. MasterPass stanowi odpowiedź MasterCard na nowe potrzeby klientów, coraz chętniej korzystających z cyfrowych kanałów zakupów.


dostarczył infoWire.pl

Źródło MasterCard. Dostarczył

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy