Handel Wiadomości branżowe

Poczta Polska partnerem akcji Dzień Darmowej Dostawy

Poczta Polska partnerem akcji Dzień Darmowej Dostawy
W Dniu Darmowej Dostawy, 2 grudnia, wszyscy klienci mają szansę zrobienia zakupów w wielu e-sklepach bez opłaty za dostawę. Organizatorem akcji jest serwis ekomercyjnie.pl. Wsparciem dla klientów będzie platforma https://ezwroty.poczta-polska.pl/, za pomocą której można zwrócić niepasujący towar. Dzień Darmowej Dostawy to okazja do zrobienia świątecznych zakupów w sklepach on-line, bez konieczności płacenia za wysyłkę. Niezależnie od wartości, sposobu płatności i preferowanej przez klienta metody dostawy, Poczta Polska dostarczy towary z e-sklepów, które włączyły się w akcję. Głównym celem kampanii jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci (jako alternatywy dla odwiedzania tradycyjnych sklepów). Darmowa dostawa dobrze przemawia do osób, które

W Dniu Darmowej Dostawy, 2 grudnia, wszyscy klienci mają szansę zrobienia zakupów w wielu e-sklepach bez opłaty za dostawę. Organizatorem akcji jest serwis ekomercyjnie.pl. Wsparciem dla klientów będzie platforma https://ezwroty.poczta-polska.pl/, za pomocą której można zwrócić niepasujący towar.

Dzień Darmowej Dostawy to okazja do zrobienia świątecznych zakupów w sklepach on-line, bez konieczności płacenia za wysyłkę. Niezależnie od wartości, sposobu płatności i preferowanej przez klienta metody dostawy, Poczta Polska dostarczy towary z e-sklepów, które włączyły się w akcję. Głównym celem kampanii jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci (jako alternatywy dla odwiedzania tradycyjnych sklepów). Darmowa dostawa dobrze przemawia do osób, które do tej pory nie zamawiały w sieci, ale również dodatkowo zachęca dotychczasowych e-klientów do ponownych zakupów.

Kupuj, potem zwróć
Już teraz dla wszystkich kupujących Poczta Polska udostępnia platformę umożliwiającą szybki zwrot zakupów zrobionych w sieci. Na stronie dostępnej pod adresem https://ezwroty.poczta-polska.pl/, wpisując nazwę e-sklepu można w łatwy sposób zwrócić przesyłkę do nadawcy.

Jak wynika z przeprowadzanych przez Pocztę Polską badań ponad połowie kupujących w sieci zdarzyło się przynajmniej raz zwrócić towar do sklepu internetowego. 31% z nich spotkało się z problemami w związku ze zwrotem. Kategorią o największej ilości zwrotów jest odzież i obuwie (69% osób dokonało kiedyś zwrotu produktu odzieżowego lub obuwniczego). Drugą najczęściej zwracaną grupą towarów są artykuły elektroniczne i komputerowe (21% respondentów). Najrzadziej oddawane są artykuły żywnościowe (1%) oraz artykuły AGD (7%), artykuły motoryzacyjne (7%) oraz artykuły do domu i ogrodu (7%)


dostarczył infoWire.pl

Źródło Poczta Polska. Dostarczył
A to już wiesz?  Galeria Krakowska z pierwszym na świecie salonem multibrandowym Estée Lauder Com

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy