Data publikacji: 2020-05-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podwójne złoto dla PVM
Kategoria: BIZNES, Handel
Podwójny Złoty Paragon dla Perfetti Van Melle
Konsumenci doceniają produkty Perfetti Van Melle. Lizaki Chupa Chups Classic i cukierki do żucia Mentos Fruit zdobyły pierwsze miejsce w prestiżowym konkursie branży FMCG – „Złoty Paragon 2020 – Nagroda Kupców Polskich”. Produkty zostały nagrodzone w kategorii produkty impulsowe spożywcze i słodycze nieczekoladowe zyskując tym samym miano lidera sprzedaży.
„Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich” to plebiscyt organizowany przez miesięcznik Hurt & Detal i dedykowany branży FMCG. Laureaci zostają wyłonieni na podstawie wyników sprzedaży. Detaliści w ankiecie przeprowadzonej przez KANTAR POLSKA wskazują produkty, które najczęściej kupowali konsumenci w ich sklepach.
– Tytuł Lidera sprzedaży dla Chupa Chups Classic i Mentos Fruit to dla nas ogromny sukces, a zarazem efekt długofalowej polityki prowadzonej przez Perfetti Van Melle. Obie nagrodzone marki to kultowe brandy w naszym portfolio, od lat uwielbiane przez konsumentów. Cieszymy się, że z szerokiej oferty słodyczy dostępnych na rynku, Polacy stale sięgają po klasyczne lizaki Chupa Chups i owocowe cukierki do żucia Mentos. Podwójne wyróżnienie „Złoty Paragon 2020 – Nagroda Kupców Polskich” pokazuje, że klienci niezmiennie doceniają jakość i wyjątkowy smak naszych produktów – mówi Stephane Tikhomiroff, dyrektor generalny Perfetti Van Melle Polska.
Prestiżowy konkurs, odbywający się od maja 2011 roku, niezmiennie cieszy się dużym zainteresowaniem wśród producentów FMCG. Do tegorocznej edycji zgłoszonych zostało aż 345 produktów w 65 kategoriach. Plebiscyt wyłania i nagradza produkty oraz usługi, które w sposób szczególny wpływają na rozwój handlu detalicznego Polsce i jednocześnie przynoszą kupcom największe dochody. Do grona wyróżnionych w 2020 r. dołączyły dwa flagowe produkty od Perfetti Van Melle.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Handel