Gry wideo generują ogromne zaangażowanie, dlatego gaming marketing staje się istotną platformą nie tylko do komunikacji, ale też efektywnego sprzedawania produktów i usług.
Ponad 84 000 osób wybrało się w piątek, 23 listopada, na zakupy do Galerii Katowickiej. Rekordowy wynik jest zasługą drugiej już odsłony śląskiej wersji Black Friday, a dokładniej Fest Czornego Weekendu, w czasie którego w
W pierwszym kwartale br. spółka zarządzająca siecią odzieżowych sklepów dyskontowych TXM textilmarket otworzyła 9 nowych sklepów. TXM S.A., wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Redan, w całym 2015 roku planuje otwarcie łą
Od ponad 30 lat, stale rosnący popyt na produkty firmy Gzella sprawia, że nieustannie otwierane są nowe punkty sprzedaży, a te istniejące sukcesywnie poddawane są remodelingom.
Z raportu Polskiej Rady Biznesu pt. „Przedsiębiorca odczarowany” wynika, że w 2017 r. 165 tys. polskich przedsiębiorców, większość swoich dochodów czerpało z handlu hurtowego lub detalicznego.
JTI Polska (spółka należąca do Grupy Japan Tobacco International) rozpoczęła sprzedaż w Polsce innowacyjnych papierosów elektronicznych Logic Compact z wymiennymi kapsułkami. Płyn nikotynowy używany do ich produkcji jest wyt
Aktywni mieszkańcy, instytucje i organizacje pozarządowe już po raz czwarty w ramach programu „Decydujesz, pomagamy” otrzymają granty na realizację lokalnych projektów społecznych. Tesco przekaże na ten cel aż 1 125 000 z�
29 maja właściciele popularnych dyskontów odzieżowo-tekstylnych KiK otworzyli aż trzy nowe sklepy o łącznej powierzchni handlowej 1250 m2.
Do 2023 rynek AGD w Polsce ma wzrosnąć średnio o 14,3% rocznie. Jest to o wiele lepszy wynik niż w skali globalnej - w tym przypadku dynamika wzrostu wyniesie średnio 8,5%.
W CH Osowa otwarto sklep z odzieżą dla dzieci 5-10-15. Ich oferta skierowana jest do najmłodszych klientów – marka posiada bogaty asortyment mody dziecięcej, który od 25 lat dopasowuje do potrzeb najmłodszych.