Data publikacji: 2017-04-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Premiera Reserved w Hamburgu
Kategoria: BIZNES, Handel
Firma LPP, właściciel marki Reserved, otworzył swój siedemnasty salon w Niemczech. Kolejny sklep flagowy powstał przy jednej z najlepszych ulic handlowych w Hamburgu, mieście zaliczanym do tak zwanej Wielkiej Siódemki najważniejszych handlowych metropolii w kraju.
Premiera Reserved w Hamburgu
Firma LPP, właściciel marki Reserved, otworzył swój siedemnasty salon w Niemczech. Kolejny sklep flagowy powstał przy jednej z najlepszych ulic handlowych w Hamburgu, mieście zaliczanym do tak zwanej Wielkiej Siódemki najważniejszych handlowych metropolii w kraju. LPP od 2014 roku rozwija sieć sprzedaży stacjonarnej i internetowej marki Reserved w Niemczech. Ponadto w IV kwartale 2016 roku firma uruchomiła na tym rynku także sklepy internetowe młodszych marek – Cropp, House, Mohito i Sinsay.
Hamburg to bardzo ważny punkt na mapie naszej zachodnioeuropejskiej ekspansji. Wierzymy, że Reserved – marka, która w ostatnich miesiącach przeszła metamorfozę i obecnie kieruje swoją ofertę przede wszystkim do młodych ludzi śledzących najświeższe modowe trendy, zostanie pozytywnie przyjęta w kolejnym mieście za naszą zachodnią granicą – mówi Marta Chlewicka, rzeczniczka prasowa LPP.
Salon marki Reserved w Hamburgu zlokalizowany jest w odrestaurowanej zabytkowej kamienicy przy Spitalerstraße – popularnej ulicy handlowej chętnie odwiedzanej zarówno przez mieszkańców miasta, jak i turystów. W nowo otwartym sklepie zatrudnionych będzie 85 osób. Salon zajmuje powierzchnię ponad 2,7 tys. mkw. i ma aż pięć kondygnacji, z czego trzy dedykowane są klientom, a na dwóch kolejnych znajduje się zaplecze.
Aranżacja przestrzeni trwała niemal rok – sklep zaprojekowany został zgodnie z najnowszym konceptem Open to Public, podkreślającym odmłodzony wizerunek marki. Klienci zobaczą zatem w Hamburgu szeroką, transparentną witrynę, ekrany multimedialne oraz lekkie mobilne meble eksponujące kolekcję. Ponadto w salonie wykorzystano nowoczesne, energooszczędne oświetlenie typu LED, które z jednej strony doskonale wpisuje się w nowy koncept architektoniczny, z drugiej zaś minimalizuje wpływ funkcjonowania sklepu na środowisko naturalne. To rozwiązanie LPP stosuje w najlepszych lokalizacjach w Polsce, Niemczech, a także na rynku rosyjskim.
Niemcy, są obecnie dla LPP czwartym rynkiem pod względem wartości przychodów, mimo że uruchomiono tam dotychczas jedynie 17 spośród 1,7 tys. wszystkich sklepów należących do firmy. W tym roku salony stacjonarne Reserved otwarte zostaną jeszcze w Berlinie, Kolonii i Frankfurcie nad Menem. W sumie do końca 2017 roku firma będzie zarządzać w Niemczech 20 sklepami stacjonarnymi flagowego brandu, zlokalizowanymi przy najlepszych ulicach i w popularnych centrach handlowych.
_________________________________________________________________________________
LPP SA, jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się firm odzieżowych w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Firma od ponad 20 lat konsekwentnie prowadzi działalność w Polsce i za granicą, odnosząc sukcesy na wymagającym rynku odzieżowym. LPP SA zarządza 5 markami modowymi: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Firma posiada sieć ponad 1700 salonów sprzedaży oraz sklepy on-line wszystkich swoich marek i tworzy miejsca pracy dla ponad 22 tys. osób w biurach i strukturach sprzedaży w Polsce, krajach Europy, Azji i Afryki. Spółka LPP SA jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych w ramach indeksu WIG20 oraz należy do prestiżowego indeksu MSCI Poland.
Kontakt dla mediów:
Marta Chlewicka
Rzecznik Prasowy LPP
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Handel