Data publikacji: 2014-06-10
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Produkty Brześcia w sklepach Biedronki
Kategoria: BIZNES, Handel
Od czerwca klienci sieci sklepów Biedronka znajdą na półkach flagowe produkty firmy Brześć.
Od czerwca klienci sieci sklepów Biedronka znajdą na półkach flagowe produkty firmy Brześć – ptysiową słomkę z cukrem oraz ptysiową słomkę z cukrem i cynamonem, sprzedawanych w marce własnej supermarketu.
Jest to efekt nawiązania współpracy między firmą z Brześcia Kujawskiego a jedną z najpopularniejszych sieci handlowych w Polsce.
Słomka ptysiowa pojawi się na akcji in-outowej w 1956 sklepach na terenie całego kraju. Produkty Brześcia świetnie pasują do przesłania Biedronki, którym jest promowanie polskich wyrobów najwyższej jakości.
Biedronka to jedna z najpopularniejszych zagranicznych sieci handlowych w całej Polsce, a pod względem liczby sklepów, największa w kraju. Duży nacisk kładzie na jakość oferowanych towarów i konkurencyjne, niskie ceny.
Brześć jest rodzinną firmą, która w tym roku będzie świętować 30-lecie swojej działalności. Specjalizuje się ona w produkcji tradycyjnych, opartych na domowych recepturach, wyrobów cukierniczych. Biedronka jest już kolejną siecią, po Tesco, POLOmarkecie, Lewiatanie czy Eko, gdzie wyroby Brześcia są sprzedawane w markach własnych supermarketów.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Handel