Data publikacji: 2019-08-29
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Regina Papier Rumiankowy w Nowym Opakowaniu z Papieru
Kategoria: BIZNES, Handel
Asortyment papierów toaletowych pod marką Regina Papier Rumiankowy zostanie wzbogacony o nowy produkt pakowany w papier typu kraft, co pokazuje dalsze działania Grupy Sofidel na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Regina Papier Rumiankowy w papierowym opakowaniu, nowa wersja dobrze znanego produktu marki Regina, będzie dostępny w polskich sklepach od października.
Produkt rozszerzający linię marki to nowy, ważny krok w obszarze środowiskowego zrównoważonego rozwoju Grupy Sofidel.
Regina Papier Rumiankowy w nowej wersji zachowa tę samą, dobrze nam znaną jakość i będzie teraz opakowany w papier typu kraft – materiał pochodzenia roślinnego, który jest odnawialny, biodegradowalny i łatwy w procesie recyklingu – zamiast w standardową folię polietylenową.
„Regina Papier Rumiankowy w opakowaniu z papieru kraft został stworzony z myślą o przyszłości” – mówi Philippe Defacqz, Line of Business Director – Brand w firmie Sofidel. „Wprowadzenie do sprzedaży nowego produktu ma na celu sprostanie rosnącemu zapotrzebowaniu konsumentów na rozwiązania ekologiczne, a przede wszystkim przyczynić się do redukcji ilości odpadów z tworzyw sztucznych”.
Regina i inne duże europejskie marki Sofidel – Cosynel, Nalys, Le Trèfle, Sopalin i KittenSoft – mają wnieść swój wkład w wyeliminowanie równowartości 600 ton plastiku rocznie z opakowań producenta do końca 2020 r. Nowe produkty w papierowym opakowaniu zostaną wprowadzone równolegle do tych już istniejących, aby docelowo całkowicie je zastąpić.
Jest to część ogólnego celu przyjętego przez Grupę: zmniejszenie o 50% wykorzystania konwencjonalnego plastiku w produkcji Sofidel do 2030 r. (w porównaniu z 2013 r.), co jest równoznaczne z wyeliminowaniem ponad 11 000 ton tworzyw sztucznych wprowadzanych na rynek każdego roku. Cel realizowany jest nie tylko dzięki wprowadzeniu nowego opakowania z papieru kraft, ale jednocześnie dzięki zmniejszeniu grubości folii z tworzyw sztucznych stosowanej w procesie produkcyjnym (rozwiązanie wprowadzone kilka lat temu), a także stopniowemu wykorzystaniu na niektórych rynkach plastiku pochodzącego z recyglingu lub bioplastików.
Ten nowy etap w realizacji strategii zrównoważonego rozwoju – opracowanej ze szczególnym naciskiem na 12. Cel Zrównoważonego Rozwoju w ramach Agendy 2030 ONZ „Zapewnienie wzorców zrównoważonej konsumpcji i produkcji” – wynika i jest spójny z polityką oraz inwestycjami Sofidel w ostatnich latach w zakresie:
odpowiedzialnego pozyskiwania surowców (100-proc. skuteczność w pozyskiwaniu celulozy z niezależnych źródeł posiadających potwierdzone systemy certyfikacji lasów);
efektywności energetycznej zakładów (inwestycje na poziomie powyżej 100 mln euro w kogenerację, fotowoltaikę, energię wodną, energię z biomasy zrealizowane na przestrzeni 10 lat – 2009-2018)
racjonalnego wykorzystania zasobów wodnych (7,1 l/kg w porównaniu ze standardem przemysłowym na poziomie 15-25 l/kg);
innowacyjności technologicznej maszyn papierniczych i linii przetwórczych (maszyna papiernicza Advantage New Tissue Technology (NTT) 200 firmy Valmet i linie przetwórcze Constellation firmy Fabio Perini)
Regina Papier Rumiankowy w papierowym opakowaniu, nowa wersja dobrze znanego produktu marki Regina, będzie dostępny w polskich sklepach od października.
Produkt rozszerzający linię marki to nowy, ważny krok w obszarze środowiskowego zrównoważonego rozwoju Grupy Sofidel.
Regina Papier Rumiankowy w nowej wersji zachowa tę samą, dobrze nam znaną jakość i będzie teraz opakowany w papier typu kraft – materiał pochodzenia roślinnego, który jest odnawialny, biodegradowalny i łatwy w procesie recyklingu – zamiast w standardową folię polietylenową.
„Regina Papier Rumiankowy w opakowaniu z papieru kraft został stworzony z myślą o przyszłości” – mówi Philippe Defacqz, Line of Business Director – Brand w firmie Sofidel. „Wprowadzenie do sprzedaży nowego produktu ma na celu sprostanie rosnącemu zapotrzebowaniu konsumentów na rozwiązania ekologiczne, a przede wszystkim przyczynić się do redukcji ilości odpadów z tworzyw sztucznych”.
Regina i inne duże europejskie marki Sofidel – Cosynel, Nalys, Le Trèfle, Sopalin i KittenSoft – mają wnieść swój wkład w wyeliminowanie równowartości 600 ton plastiku rocznie z opakowań producenta do końca 2020 r. Nowe produkty w papierowym opakowaniu zostaną wprowadzone równolegle do tych już istniejących, aby docelowo całkowicie je zastąpić.
Jest to część ogólnego celu przyjętego przez Grupę: zmniejszenie o 50% wykorzystania konwencjonalnego plastiku w produkcji Sofidel do 2030 r. (w porównaniu z 2013 r.), co jest równoznaczne z wyeliminowaniem ponad 11 000 ton tworzyw sztucznych wprowadzanych na rynek każdego roku. Cel realizowany jest nie tylko dzięki wprowadzeniu nowego opakowania z papieru kraft, ale jednocześnie dzięki zmniejszeniu grubości folii z tworzyw sztucznych stosowanej w procesie produkcyjnym (rozwiązanie wprowadzone kilka lat temu), a także stopniowemu wykorzystaniu na niektórych rynkach plastiku pochodzącego z recyglingu lub bioplastików.
Ten nowy etap w realizacji strategii zrównoważonego rozwoju – opracowanej ze szczególnym naciskiem na 12. Cel Zrównoważonego Rozwoju w ramach Agendy 2030 ONZ „Zapewnienie wzorców zrównoważonej konsumpcji i produkcji” – wynika i jest spójny z polityką oraz inwestycjami Sofidel w ostatnich latach w zakresie:
odpowiedzialnego pozyskiwania surowców (100-proc. skuteczność w pozyskiwaniu celulozy z niezależnych źródeł posiadających potwierdzone systemy certyfikacji lasów);
efektywności energetycznej zakładów (inwestycje na poziomie powyżej 100 mln euro w kogenerację, fotowoltaikę, energię wodną, energię z biomasy zrealizowane na przestrzeni 10 lat – 2009-2018)
racjonalnego wykorzystania zasobów wodnych (7,1 l/kg w porównaniu ze standardem przemysłowym na poziomie 15-25 l/kg);
innowacyjności technologicznej maszyn papierniczych i linii przetwórczych (maszyna papiernicza Advantage New Tissue Technology (NTT) 200 firmy Valmet i linie przetwórcze Constellation firmy Fabio Perini);
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Handel