„Świeżo, tanio, z optymizmem” to hasło zaprezentowanej na początku marca kampanii reklamowej sieci Intermarché. Zapowiada ona całkowicie nową platformę tej marki w Polsce.
W Galerii Katowickiej znów działają biura podróży - ITAKA, Rainbow, TUI oraz Coral Travel Wezyr Holidays.
Hipermarkety, Internet, sklepy Smyk oraz dyskonty – to miejsca, gdzie Polacy najczęściej kupują zabawki. Głównymi kryteriami wyboru jest cena i jakość produktu. Informacji na temat zabawek rodzice poszukują najczęściej u ro
Z prognoz analityków wynika, że tegoroczny Black Friday, pomimo pandemii, będzie rekordowy pod względem sprzedaży, która może wzrosnąć nawet o 20 proc. Lekkomyślne korzystanie z promocji może jeszcze bardziej zwiększyć zad
Spółdzielnia Mleczarska w Gostyniu otrzymała wyróżnienie „Luksusowa Marka Roku 2018” w kategorii Luksusowy Produkt.
Jak pokazują liczne badania, popularność e-zakupów rośnie w sposób systematyczny. Tylko w 2013 roku z usług wirtualnych sklepów korzystało już ponad 12 mln Polaków.
16 września br. Lidl Polska wystartował z nową kampanią employer brandingową, której celem jest przybliżenie, jakim pracodawcą jest firma i co oferuje swoim pracownikom.
Do grona najemców Wola Parku dołączyła marka Dalia Lingerie, polski producent bielizny dla kobiet. Salon firmowy zajął powierzchnię 75 mkw.
Sklepy Żabka to miejsce, gdzie każdy przy okazji zakupów może zaopatrzyć się w środki ochrony osobistej. W stałej ofercie sieci są żele i płyny do dezynfekcji rąk oraz powierzchni, chusteczki do dezynfekcji, chusteczki anty