Handel Wiadomości branżowe

Service-Award 2014: zentrada wyróżnia najlepszych dostawców towaru wielobranżowego

Service-Award 2014: zentrada wyróżnia najlepszych dostawców towaru wielobranżowego
Europejska wspólnota kupiecka zentrada stawia na jakość w obsłudze odbiorcy hurtowego i promuje najlepszych spośród dostawców zentrada.networks przyznając im wyrożniena Service-Award.Opole , 02.04.2014- Jesienią 2012 europejska wspólnota kupiecka zentrada.network wdrożyła, unikatowy w branży B2B, system oceny transakcji hurtowych zrealizowanych na platformach zentrada. Teraz zentrada.network stawia kolejny krok w kierunku polepszenia jakości usług i odznacza wyróżniających się dostawców. „Rzetelna obsługa zamówień hurtowych oraz wzajemne zaufanie są podstawą sukcesu partnerów handlowych, a zróżnicowane oceny i opinie kupujących pomagają naszym oferentom stale polepszać obsługę transakcji hurtowych” stwierdza Ingo Schloo, prezes zentrada.network.„Wyselekcjonowaliśmy 5 kryteriów, które są szczególnie ważne dla kupców zaopatrujących się w towar na platformach zentrada. Kryteria te oprócz ogólnej oceny transakcji obejmują również takie aspekty jak: łączna kwota zgłoszonych problemów, czas realizacji, szybkość reakcji na próbę nawiązania kontaktu oraz średni udział kosztów transportu w

Europejska wspólnota kupiecka zentrada stawia na jakość w obsłudze odbiorcy hurtowego i promuje najlepszych spośród dostawców zentrada.networks przyznając im wyrożniena Service-Award.

<

p>Opole , 02.04.2014- Jesienią 2012 europejska wspólnota kupiecka zentrada.network wdrożyła, unikatowy w branży B2B, system oceny transakcji hurtowych zrealizowanych na platformach zentrada. Teraz zentrada.network stawia kolejny krok w kierunku polepszenia jakości usług i odznacza wyróżniających się dostawców. ?Rzetelna obsługa zamówień hurtowych oraz wzajemne zaufanie są podstawą sukcesu partnerów handlowych, a zróżnicowane oceny i opinie kupujących pomagają naszym oferentom stale polepszać obsługę transakcji hurtowych? stwierdza Ingo Schloo, prezes zentrada.network.

?Wyselekcjonowaliśmy 5 kryteriów, które są szczególnie ważne dla kupców zaopatrujących się w towar na platformach zentrada. Kryteria te oprócz ogólnej oceny transakcji obejmują również takie aspekty jak: łączna kwota zgłoszonych problemów, czas realizacji, szybkość reakcji na próbę nawiązania kontaktu oraz średni udział kosztów transportu w realizowanych zamówieniach?, podsumowuje Ingo Schloo.

Dzięki swoim licznym platformom handlowym wspólnota kupiecka zentrada.network liczy już ponad 300.000 członków – niezależnych przedsiębiorców, kupców, importerów, producentów i hurtowników z całej Europy. Wspólna praca i wymiana doświadczeń pomiędzy zespołami zentrada z poszczególnych krajów europejskich oraz zgromadzona wiedza przyczyniły się do stworzenia zestawienia kryteriów oceny dostawców. Podstawą oceny oferenta są szczegóły zawarte w 100.000 zapytań ofertowych, zamówień i potwierdzeń dostaw zgromadzonych w systemie realizacji zamówień hurtowych zentrada.TradeSafe, jak również ponad 20.000 ocen wystawionych przez kupców, którzy w 2013 roku pomyślnie dokonali transakcji na zentrada. Zebrane dane posłużyły do wyłonienia najlepszych oferentów w różnych kategoriach, przy czym pod uwagę brani byli wyłącznie dostawcy z minimum 50 transakcjami w danym roku kalendarzowym.

Tegoroczne wyróżnienia zostały ogłoszone podczas forum zentrada na Międzynarodowych Targach IAW w Kolonii (Niemcy).

Pierwsze miejsce w kategorii ?szybkość reakcji na próbę nawiązania kontaktu? przypadło firmie odzieżowej Best4You Ltd. z Węgier. W kategoriach ?czas realizacji? oraz ?łączna kwota zgłoszonych problemów? najlepszą ocenę otrzymała firma Kesef Schmuck GmbH z Niemiec. Szczególnie atrakcyjne koszty dostawy oferuje firma DANLOBinfo z Polski i tym samym plasuje się na pierwszym miejscu w kategorii ?średni udział kosztów transportu w realizowanych zamówieniach?. Zwycięzcą ogólnej oceny wszystkich zrealizowanych transakcji na terenie całej Europy, czyli tzw. ?zadowolenie klienta? została firma Tiny Tony z Niemiec.

A to już wiesz?  Dlaczego zakupy online?

?W handlu online wymagania klientów stawiane dostawcy, w szczególnosci dotyczące świadczonego serwisu przy realizacji transakcji hurtowych, są o wiele większe niż w tradycyjnym handlu stacjonarnym. Dlatego głównie nieco mniejsi i wyspecjalizowani w handlu internetowym oferenci uzyskali najlepsze noty w tegorocznej edycji zentrada.network? – podsumowuje Ingo Schloo, prezes zentrada.network.

 

 

O zentrada.network:

?Niezależne sklepy są bardzo blisko konsumenta… ale bardzo często daleko od najlepszych dostawców?. Problem ten, stara się rozwiązać dla swoich członków, założona w 2002 roku wspólnota kupiecka online ? zentrada.network. Na dzień dzisiejszy jest to zdecydowanie wiodąca platforma dla niezależnego handlu hurtowego w Internecie zarówno na rynku polskim, jak i europejskim.

Ponad 310.000 zrzeszonych kupców ma dzisiaj dostęp do blisko 1000-ca europejskich dostawców: importerów, producentów oraz hurtowników oferujących towar do dalszej odsprzedaży. Platformy handlowe zentrada wykluczają obsługę konsumentów, oferta skierowana jest wyłącznie do odsprzedawców towaru i obejmuje ponad 1.000.000 ofert z wszystkich podstawowych asortymentów dóbr konsumpcyjnych.

Zintegrowany z platformami handlowymi system realizacji zamówień i płatności TradeSafe umożliwia dokonanie i pełną realizację zamówień na towar zebrany w koszykach, niezależnie od tego czy dostawca jest w kraju, czy z zagranicy. Ponadto kupujący otrzymuje 100% gwarancję otrzymania towaru z zamówienia lub zwrot płatności.

Członkostwo na zentrada dla kupujących w opcji Basic jest w pełni bezpłatne i upoważnia do nieograniczonego dostępu do wszystkich europejskich dostawców oraz bezpłatną realizację zamówień poprzez TradeSafe.

http://www.zentrada.pl

http://www.tradesafe.eu

 

 

Top-10 w kategorii ?Szybkość reakcji na próbę nawiązania kontaktu?
Czas reakcji oferenta na otrzymane zapytanie ofertowe.

PozycjaOferentBranżaKraj pochodzeniaReakcja na zapytanie liczona w dniach
1Best4You Ltd.ModaWęgry0,16
2Grupa QuatrroModaPolska0,18
3Import und Verkauf BorgmannOsprzęt komp.Niemcy0,18
4Johanna Design JewelryBiżuteriaWęgry0,18
5SCHUHWELT Import – ExportAkcesoria odzieżowe (Torby, Paski, Obuwie)Niemcy0,19
6business mit fun GmbH & Co. KGDrobne AGD, pomoce kuchenneNiemcy0,24
7Tie & Zhang GbRAkcesoria(szale, legginsy, czapki)Niemcy0,25
8Tiny Tony GmbHE-papierosyNiemcy0,28
9Textilvertrieb Silvio HeiseOdzieżNiemcy0,29
10GlamexxSzale, chustyNiemcy0,29
 

 Top-10 w kategorii ?Czas realizacji?

Szybkość skompletowania zamówienia i nadania do wysyłki, potwierdzenie wysyłki w systemie.

PozycjaOferentBranżaKraj pochodzeniaWysyłka w dniach
1Kesef Schmuck GmbHBiżuteriaNiemcy0,28
2Handelshaus Lichtenstein GmbHDeko, upominki,

drobne AGD

Niemcy0,55
3MaKant Europe GmbH & Co. KGElektronikaNiemcy0,57
4Tie-Break GmbHModaNiemcy0,67
5Stars Ahaus GmbHYoung FashionNiemcy0,67
6DIOMERCADOProdukty licencyjneNiemcy0,77
7HeinemannZabawkiNiemcy0,79
8Dang Kleinpreishandel GmbHUpominkiNiemcy0,83
9Edles zum kleinen DollarModaNiemcy0,86
10Happy Home ProductsDrobne AGD, upominkiHolandia0,92

 

 

Top-10 w kategorii ?Średni udział kosztów transportu w realizowanych zamówieniach?

Średni udział kosztów dostawy w wartości złożonego zamówienia.

PozycjaOferentBranżaKraj pochodzeniaKoszt dostawy
1DANLOBinfo Daniel ŁobosArt. sportowePolska2,64%
2Paul Koch Haushaltswaren GmbHDrobne AGDNiemcy2,79%
3Import und Verkauf BorgmannOsprzęt komputerowyNiemcy2,98%
4MAGS Vertriebs GmbHArt. śmieszneNiemcy3,17%
5Stars Ahaus GmbHYoung FashionNiemcy3,19%
6Tiny Tony GmbHE-papierosyNiemcy3,22%
7Euro Trend Warenhandel e.K.Zaopatrzenie kioskówNiemcy3,28%
8Summersun GmbHLED StripesNiemcy3,57%
9Textilvertrieb Silvio HeiseOdzieżNiemcy3,87%
10TSI SchreibwarenArt. biuroweNiemcy3,87%
  

Top-10 w kategorii ?Kwota zgłoszonych problemów?

Udział zgłoszonych reklamacji i problemów do ogolnej ilości zrealizowanych transakcji danego oferenta .

 PozycjaOferentBranżaKraj pochodzeniaIlość problemów
 1Kesef Schmuck GmbHBiżuteriaNiemcy2,90%
 2Textilvertrieb Silvio HeiseOdzieżNiemcy3,57%
 3Tie & Zhang GbRAkcesoria(szale, legginsy, czapki)Niemcy3,66%
 4Summersun GmbHLED StripesNiemcy3,75%
 5Barline Sp.J.Produkty licencyjnePolska4,79%
 6Max-Fashion KftModaWęgry6,06%
 7Promis Sp. z o. o.AGDPolska6,06%
 8ModeempireModaNiemcy6,45%
 9EURO MEDIA DIFFUSION Universal Beauty MarketArt. drogeryjneFrancja6,67%
 10Tiny Tony GmbHE-papierosyNiemcy7,50 %
  

 Top-10 w kategorii ?Ogólna ocena zadowolenia klienta?

Ogólna ocena zadowolenia klienta jest oceną w skład której wchodzą oceny klientów dotyczące opakowania, stosunku ceny do jakości oraz całego procesu realizacji zamówienia. Dodatkowo pod uwagę brana jest kwota wielokrotnego ponowienia zamówienia u tego samego dostawcy.

 PozycjaOferentBranżaKraj pochodzeniaIndeks zadowolenia
 1Tiny Tony GmbHE-papierosyNiemcy2,72
 2Handlosfera.pl sp. z o.o.Upominki, art. śmiesznePolska3,20
 3Kesef Schmuck GmbHBiżuteriaNiemcy3,21
 4Hope & Creation B.V.Osprzęt komp. i tel. komórkowychHolandia3,27
 5Summersun GmbHLED StripesNiemcy3,68
 6Dang Kleinpreishandel GmbHUpominkiNiemcy3,84
 7DIOMERCADOProdukty licencyjneNiemcy3,92
 8Textilvertrieb Silvio HeiseOdzieżNiemcy3,96
 9China Trading, C&T Handels GmbHElektronika, drobne AGDNiemcy4,15
 10Textiel TradeProdukty licencyjneHolandia4,16
  

 Zwycięzcy w danych krajach

Ustalenie dostawcy z którego usług klienci danego kraju byli najbardziej zadowoleni.

 
KrajOferentBranżaKraj pochodzeniaIndeks zadowolenia
DETiny Tony GmbHE-papierosyNiemcy1,60
NLTiny Tony GmbHE-papierosyNiemcy2,14
EUTiny Tony GmbHE-papierosyNiemcy2,42
FRGlobal MakerDrobne AGDFrancja2,53
PLTextiel Trade B.V.Produkty licencyjneHolandia2,65
HUHandlosfera.pl sp. z o.o.Upominki, art. śmiesznePolska2,75
ITTiny Tony GmbHE-papierosyNiemcy2,76
ESTiny Tony GmbHE-papierosyNiemcy2,86

Źródło zentrada.network GmbH &Co.KG. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy