Biznes Handel

Słodycze marki Wawel wchodzą do kin Cinema City w całej Europie Środkowej

Słodycze marki Wawel wchodzą do kin Cinema City w całej Europie Środkowej
Firma Wawel i sieć kin Cinema City zawarły międzynarodową umowę koncesyjną na sprzedaż produktów luzowych. To pierwszy etap długofalowej

Data publikacji: 2019-08-06
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Słodycze marki Wawel wchodzą do kin Cinema City w całej Europie Środkowej
Kategoria: BIZNES, Handel

Firma Wawel i sieć kin Cinema City zawarły międzynarodową umowę koncesyjną na sprzedaż produktów luzowych. To pierwszy etap długofalowej współpracy.

Słodycze marki Wawel wchodzą do kin Cinema City w całej Europie Środkowej BIZNES, Handel - Firma Wawel i sieć kin Cinema City zawarły międzynarodową umowę koncesyjną na sprzedaż produktów luzowych. To pierwszy etap długofalowej współpracy.

Firma Wawel i sieć kin Cinema City zawarły międzynarodową umowę koncesyjną na sprzedaż produktów luzowych. Słodycze są już dostępne w modułowych ekspozytorach „Wolność Wyboru” specjalnie dopasowanych do potrzeb barów kinowych we wszystkich Cinema City w Polsce. Od września polskie produkty trafią również do kin na terenie Słowacji, Czech, Bułgarii, Rumunii oraz Węgier. Działania w kinach w całym regionie CEE koordynuje dział marketingu Wawel oraz New Age Media.

Międzynarodowa umowa koncesyjna na sprzedaż słodyczy Wawel w barach kinowych Cinema City to pierwszy etap długofalowej współpracy. Kolejne etapy zakładają rozszerzenie portfolio oferowanych produktów oraz prowadzenie różnorodnych działań promocyjnych, opracowanych specjalnie z myślą o przestrzeni nowoczesnych multipleksów. Pierwsze działania będą wdrażane jeszcze w tym roku.  

Koncept „Wolność Wyboru” marki Wawel to różne rodzaje słodyczy tej marki dostępne w nowoczesnych ekspozytorach, z możliwością komponowania ulubionego mixu na wagę. W kinach ekspozytory stoją przy barach kinowych, a swoje mieszanki słodyczy klienci mogą ważyć przy kasach.

Kluczowe produkty marki Wawel będą wspierane kampaniami kinowymi z wieloma atrakcjami.

– Koncesja  na dystrybucję słodyczy w barach kinowych Cinema City to dla nas ważny międzynarodowy projekt. Kino jest jedną z najpopularniejszych form rozrywki wśród naszych odbiorców, dlatego zdecydowaliśmy się na stałą obecność w Cinema City zarówno w Polsce, jak i innych krajach regionu, gdzie nasze produkty także zyskują swoich miłośników. Obecność w kinach w aż 6 krajach z pewnością zapewni marce Wawel jeszcze większą rozpoznawalność, pozytywny efekt wizerunkowy i rezultaty sprzedażowe.” – komentuje Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu w firmie Wawel.

A to już wiesz?  Piąta Konferencja Partnerów Programu Współpraca w Ochronie Praw

 

***

New Age Media (NAM) to największy w regionie Europy Środkowej dom sprzedaży reklamy w kinach wielosalowych, firma wyspecjalizowana w reklamie kinowej. W Polsce NAM odpowiada za sprzedaż reklam w największej sieci multipleksów – Cinema City i kinach IMAX. Obecnie NAM działa w 6 krajach: w Polsce, Rumunii, Bułgarii, a także w Czechach, na Węgrzech i Słowacji (pod nazwą New Age Advertising). Oferta New Age Media International obejmuje ponad 1000 ekranów w blisko 100 multipleksach zlokalizowanych w 65 miastach regionu CEE.

Wawel to ukochana marka Polaków i jedna z najstarszych w Polsce firm produkujących słodycze, m.in. doskonałe czekolady, kultowe czekoladki Malaga, Tik Taki i Kasztanki czy owocowe galaretki Fresh & Fruity. Od 1898 roku skutecznie łączy moc tradycji z wyczuciem współczesnych gustów. Misję Wawelu wyraża hasło „czujesz się dobrze, czynisz dobrze”, bo przyjemność, której źródłem są smaczne produkty, opracowane na bazie Dobrych Składników, może być impulsem do dobrych uczynków.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Słodycze marki Wawel wchodzą do kin Cinema City w całej Europie Środkowej BIZNES, Handel - Firma Wawel i sieć kin Cinema City zawarły międzynarodową umowę koncesyjną na sprzedaż produktów luzowych. To pierwszy etap długofalowej współpracy.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy