Biznes Handel

Starbucks wprowadza do oferty świeże wypieki

Starbucks wprowadza do oferty świeże wypieki
Starbucks Polska rozszerza ofertę kawiarni i wprowadza do sprzedaży świeże wypieki, tym samym wychodząc naprzeciw potrzebom Gości, którzy poszukują niezwykle świeżych i wysokiej jakości

Data publikacji: 2020-11-12
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Starbucks wprowadza do oferty świeże wypieki
Kategoria: BIZNES, Handel

Starbucks Polska rozszerza ofertę kawiarni i wprowadza do sprzedaży świeże wypieki, tym samym wychodząc naprzeciw potrzebom Gości, którzy poszukują niezwykle świeżych i wysokiej jakości produktów.

Starbucks wprowadza do oferty świeże wypieki BIZNES, Handel - Starbucks Polska rozszerza ofertę kawiarni i wprowadza do sprzedaży świeże wypieki, tym samym wychodząc naprzeciw potrzebom Gości, którzy poszukują niezwykle świeżych i wysokiej jakości produktów.

Wychodząc naprzeciw potrzebom Gości, którzy poszukują niezwykle świeżych i wysokiej jakości produktów, Starbucks Polska rozszerza ofertę kawiarni i wprowadza do sprzedaży świeżo wypiekane każdego dnia croissanty i cynamonki, bazujące na prawdziwym cieście francuskim. Produkty dostarczane będą przez firmę Bridor należącą do portfolio francuskiej grupy Le Duff.

Od tego tygodnia Goście Starbucks będą mogli poczuć się, jak w paryskiej kawiarni. To wszystko za sprawą dopiero co wprowadzonych świeżych wypieków, które nie tylko roztaczają niesamowite zapachy, ale też idealnie komponują się z kubkiem aromatycznej kawy. To propozycja marki skierowana szczególnie do tych z Gości, dla których najważniejsze są jakość i świeżość produktów. Świeże wypieki dostępne w kawiarniach Starbucks, wśród których znajdują się m.in. chrupiące maślane croissanty w wersji klasycznej lub z nadzieniem o smaku malinowym czy orzechowo-czekoladowym, a także mini cynamonki, pochodzić będą od firmy Bridor – producenta wyrobów piekarniczych z wieloletnią tradycją – specjalizującej się w wielowarstwowym listkowym cieście francuskim, do wykonania którego używa prawdziwego masła.

– Zaraz po współpracy z Glovo i wprowadzeniu bezkontaktowej dostawy naszych produktów, świeże wypieki są kolejnym z elementów naszej strategii rozwoju na ten rok, której celem jest przygotowanie oferty na każdą porę dnia. Zależy nam, aby nasi Goście – także Ci najbardziej wymagający – mogli znaleźć w niej coś dla siebie zawsze, kiedy tego potrzebują. Świeże croissanty i cynamonki sprawdzają się idealnie jako pyszne śniadanie, ale też gorąca i sycąca przekąska w ciągu dnia – mówi Vedran Modrić, Dyrektor Regionalny Starbucks Polska.

A to już wiesz?  Marketingowy OSKAR trafił do Żabki

– Decyzja o rozszerzeniu oferty była poprzedzona prawie 9-miesięcznym testem w wybranych lokalizacjach, który wykazał, że nasi Goście bardzo chwalą sobie smak oraz zapach świeżych croissantów i cynamonek, które bariści wypiekają bezpośrednio na ich oczach. Sprawia to, że atmosfera w naszych kawiarniach jest jeszcze bardziej ciepła, a nasze unikalne doświadczenie, tzw. Starbucks Experience, nabiera bardziej wyrazistego charakteru – mówi Krzysztof Bernaś, District Manager Starbucks.

Najnowsze obostrzenia

Choć obecnie, w związku z nowymi obostrzeniami, kawiarnie Starbucks otwarte są wyłącznie w opcji na wynos, klienci nadal mogą umilić sobie jesienny czas i cieszyć się smakiem gorących wypieków o każdej porze dnia, w drodze do pracy czy we własnym domu. Niekoniecznie muszą z niego wychodzić – wystarczy, że zainstalują aplikację Glovo, w której wybrane produkty marki, w tym rozpływające się w ustach croissanty i cynamonki, dostępne są w bezkontaktowej dostawie.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Starbucks wprowadza do oferty świeże wypieki BIZNES, Handel - Starbucks Polska rozszerza ofertę kawiarni i wprowadza do sprzedaży świeże wypieki, tym samym wychodząc naprzeciw potrzebom Gości, którzy poszukują niezwykle świeżych i wysokiej jakości produktów.
Hashtagi: #BIZNES #Handel

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy