Data publikacji: 2016-10-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TapOn z Polską Nagrodą Inteligentnego Rozwoju 2016
Kategoria: BIZNES, Handel
Profit Network otrzymała Polską Nagrodę Inteligentnego Rozwoju 2016 w kategorii „Innowacyjne firmy” za opracowanie nowatorskiego systemu TapOn. Pozwala on na tworzenie nieosiągalnych dotąd zautomatyzowanych kampanii marketingowych.
Profit Network otrzymała Polską Nagrodę Inteligentnego Rozwoju 2016 w kategorii „Innowacyjne firmy” za opracowanie nowatorskiego systemu TapOn. Pozwala on na tworzenie nieosiągalnych dotąd zautomatyzowanych kampanii marketingowych.
Polską Nagrodę Inteligentnego Rozwoju otrzymują autorzy najbardziej innowacyjnych projektów w danym roku. Wśród laureatów znajdują się polskie firmy i instytucje, które tworzą rozwiązania w oparciu o nowe technologie. TapOn znalazł się z tej okazji w gronie firm wdrażających projekty w branży kosmicznej, takich jak Centrum Badań Kosmicznych Polskiej Akademii Nauk czy ABM Space.
Jury konkursu dostrzegło, że platforma TapOn wypełnia lukę na rynku usług skierowanych do handlu detalicznego – bardzo konkurencyjnej gałęzi gospodarki. Firmy handlowe wciąż poszukują coraz szybszych, elastyczniejszych i tańszych sposobów na dotarcie do klienta. Na to zapotrzebowanie odpowiada TapOn, który wykonuje automatycznie działania marketingowe, które dotychczas prowadziły nawet kilkuosobowe działy marketingu i sprzedaży.
W ramach systemu TapOn przedsiębiorcy mogą łatwo uruchomić różnorodne, działające automatycznie kampanie marketingowe. Wśród nich są zaawansowane, np. transakcyjne, geolokacyjne czy oparte o gry miejskie, jak również klasyczne, bazujące na konkursach i promocjach. Można w nich nagradzać klientów za przebywanie w określonym miejscu, czasie, sposób płatności lub na podstawie innych wybranych kryteriów. System oferuje również wykonujące się automatycznie kampanie dedykowane uczestnikom wydarzeń masowych (akcje społeczne, koncerty czy mecze). Przykładowo: strzelony gol powoduje wysłanie kibicom kodu rabatowego do wykorzystania w sklepach danej marki. TapOn pozwala przy tym docierać do klientów poprzez wiadomości SMS, e-mail i komunikaty push.
– System TapOn zdobywa coraz większą popularność na polskim rynku – mówi Tom Ozimek, dyrektor operacyjny Profit Network. – Potencjał tego narzędzia najszybciej dostrzegły firmy dysponujące sieciami sprzedaży w galeriach handlowych. Ale TapOn sprawdza się w różnych branżach, m.in. w sprzedaży ubrań i biżuterii, jak również materiałów budowalnych czy w programach konsumenckich produktów branży FMCG. Finalizujemy umowę z partnerem z sektora bankowego. Ponadto pracujemy nad wejściem systemu na rynki zagraniczne, co wiąże się z poszukiwaniem inwestora strategicznego – dodaje Tom Ozimek.
Polska Nagroda Inteligentnego Rozwoju jest przyznawana w ramach ogólnopolskiego Forum Inteligentnego Rozwoju i służy do zwiększenia synergii na styku nauki, biznesu i samorządów.
***
TapOn – system do kreowania złożonych i zautomatyzowanych kampanii marketingowych oraz programów lojalnościowych, ale także obsługi kart płatniczych, prowadzenia badań opinii klienta, przeprowadzania analiz zakupowych czy planowania i komunikowania promocji. Pozwala nagradzać klientów za aktywności na rzecz marki: zakupy, polecenie, meldunek na Facebooku lub wypełnienie ankiety. To narzędzie dla dużych i średnich firm, którym zależy na budowaniu długotrwałych relacji z klientami. Więcej na: www.biz.tapon.pl
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Handel