Warszawa, 19 marca 2015 r.: Firma MAKRO Cash & Carry, lider w branży samoobsługowego handlu hurtowego, rozpoczęła wielkanocną kampanię reklamową. Akcja skierowana jest do profesjonalnych kucharzy
Do grona najemców Centrum Handlowego Plac Unii dołączył nowy koncept Słodko Zdrowo. Marka stawia na naturalne i zdrowe desery oraz przekąski. Propozycje z menu kawiarni uzupełniają bogatą ofertę gastronomiczną Centrum Handlo
21 marca ruszył proces rebrandingu Factory we Wrocławiu, którego właścicielem i zarządcą jest VIA Outlets, zarządzający modowymi outletami w wielu krajach Europy. Od dzisiaj obiekt w stolicy Dolnego Śląska czeka na klientów
Frisco ostatnio zadeklarowało, że interesuje ich obecnie wyłącznie rozwój rynku warszawskiego. BDSKLEP.pl nie stawia sobie takich ograniczeń i rośnie w całej Polsce. Usprawnienia logistykę, poprawia system dostaw, dostarcza po
Większy nacisk na reklamy na urządzenia mobilne, rozwiązania cross-device i formaty natywne będzie skutkować zwiększonym zwrotem z inwestycji w reklamy
Plantwear, notowany na NewConnect lider internetowej sprzedaży drewnianych akcesoriów lifestylowych, w II kwartale 2020 roku osiągnął niespełna 2,2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży.
28 marca br. rusza nowy sklep sieci MarcPol w podwarszawskiej miejscowości Stanisławów Pierwszy. Będzie to pierwsza nowa placówka tej sieci uruchomiona w tym roku. Planowany jest dalszy dynamiczny rozwój.
Warszawa, 5 maja 2014 r. – Klienci odwiedzający warszawskie centra handlowe dokonują regularnych zakupów w co najmniej trzech, a niektórzy nawet w pięciu galeriach miejskich. Na podróż do
Port Łódź podsumowuje rok ze wzrostem obrotów
Polska Grupa Supermarketów (PGS), sieć reprezentująca interesy ponad 600 sklepów Top Market, Społem, Delica , Minuta8, postuluje do rządu o wprowadzenie prostego systemu podatkowego dla sieci handlowych