Data publikacji: 2016-10-21
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: TIM.pl nominowany do jednej z najważniejszych nagród polskiej branży e-commerce
Kategoria: BIZNES, Handel
E-sklep TIM SA zdobył nominację w kategorii „Innowacja roku” w konkursie e-Commerce Polska awards 2016, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
E-sklep TIM SA zdobył nominację w kategorii „Innowacja roku” w konkursie e-Commerce Polska awards 2016, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
To trzecia z rzędu edycja e-Commerce Polska awards, w której jury dostrzegło TIM.pl.
Innowacją zgłoszoną w tym roku do konkursu przez TIM są wdrożone kilka tygodni temu kody EAN. Klienci mogą generować kody EAN, a następnie drukować zawierające je tabele i etykiety. Kody pojawiły się także na fakturach. Konkurentami TIM-u w kategorii „Innowacja roku” w grupie średnich i dużych sklepów są: Autenti.com, decathlon.pl, Frisco.pl i Sephora.pl. Uroczyste ogłoszenie wyników konkursu już 17 listopada 2016 r. w Warszawie.
Kody EAN to funkcja szczególnie przydatna dla resellerów. Na fakturach przyspieszają przyjęcie towaru, natomiast zawierające je tabele i etykiety minimalizują liczbę błędów przy wydawaniu towaru klientom, ułatwiają przeprowadzanie inwentaryzacji czy po prostu wyszukiwanie i wrzucanie produktów do koszyka podczas składania zamówienia. Z części możliwości, jakie oferują w TIM.pl kody EAN, można skorzystać bez czytnika kodów – wystarczy smartfon z zainstalowaną aplikacją mobilną mTIM.
– Stale analizujemy rynek oraz potrzeby i oczekiwania naszych klientów – po to, by uczynić zakupy na TIM.pl jeszcze szybszymi i przyjemniejszymi. Chociaż wkroczyliśmy do e-commerce zaledwie trzy lata temu, branża bardzo szybko nas dostrzegła i zaczęła doceniać. Nominacja do e-Commerce Polska awards 2016 jest na to kolejnym dowodem – komentuje Artur Piekarczyk, członek Zarządu TIM SA.
Organizatorem corocznego konkursu e-Commerce Polska awards jest Izba Gospodarki Elektronicznej (e-Commerce Polska), która skupia największe polskie sklepy internetowe i której celem jest rozwój polskiej branży e- handlu internetowego. TIM.pl zaistniał w e-Commerce Polska awards już rok po swoim starcie, zdobywając w 2014 r. wyróżnienie w kategorii „Przełamanie nieufności”. W roku 2015 wygrał w kategoriach „Mobilny design roku” i „Najlepsze dostosowanie do sprzedaży wielokanałowej” – w grupie sklepów średnich i dużych.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Handel