Nie tylko firmy z branży FMCG przykładają szczególną wagę do wyglądu opakowań i wyróżnienia swoich produktów na sklepowych półkach. Przedstawiciele branży budowlanej nie pozostają w tyle.
Tesco jako jedyna sieć handlowa w Polsce publikuje dane dotyczące skali marnowania żywności. Zgodnie z zestawieniem za miniony rok finansowy, firma zmniejszyła ilość wyrzucanej żywności o 33% rok do roku.
Portfolio najemców gdańskiej Galerii Zaspa powiększa się o sklep PEPCO. Firma wynajęła 460 mkw. powierzchni na pierwszym piętrze centrum. Pierwszych zakupów klienci będą mogli dokonać najpóźniej w listopadzie br.
Abonament na zakupy spożywcze Everli z modelem subskrypcyjnym jako pierwsza firma e-grocery
Do grona najemców Galerii Krakowskiej dołączyła marka jubilerska Picky Pica.
Większy parking, nowoczesna ekspozycja sklepu, bogatszy asortyment – tak w kilku słowach można podsumować przeprowadzkę NEONET w Rybniku do Centrum Handlowego Domus.
65 proc. przedstawicieli generacji Z uważa, że płatności zbliżeniowe to „must have” w sklepie. Najważniejszym aspektem programów lojalnościowych dla konsumentów jest możliwość zarabiania na wszelkich zakupach.
W Porcie Łódź pojawiły się kolejne nowe udogodnienia dla Klientów. W pięćdziesięciu punktach Centrum zlokalizowane zostały beacony – urządzenia ułatwiające interakcję pomiędzy Centrum, a Konsumentami.
Spółka Andropol regularnie uczestniczy w imprezach targowych z branży hotelarsko – gastronomicznej. Teraz prezentuje swoją ofertę podczas Międzynarodowych Targów Gastronomicznych Warsaw Gastro Show 2016.
Odpowiednie przygotowanie do sezonu wędkarskiego to podstawa. Już od czwartku 17 kwietnia w sklepach Lidl dostępna będzie oferta, w której znajdzie się niezbędne wyposażenie dla każdego w