Data publikacji: 2018-11-19
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: United Colors of Benetton powraca do Wrocław Fashion Outlet
Kategoria: BIZNES, Handel
Styl i elegancja. Rozpoznawalność marki i dbałość o detale. Kreacje dla wymagających odbiorców i pasjonatów stylowych trendów. Od 16 listopada Dolnoślązacy ponownie mogą cieszyć się z outletowego salonu United Colors of Benetton, który powrócił do Wrocław Fashion Outlet
United Colors of Benetton to marka, której nie trzeba przedstawiać polskim konsumentom. To swoisty znak jakości w branży modowej, łączący w sobie dbałość o każdy detal i zgodność z obowiązującymi trendami. Elementem rozpoznawalnym jego produktów są niebanalne wzornictwo, najmodniejsze kroje oraz bogata gama kolorystyczna oferowanych produktów. – Powrót tej marki do Wrocław Fashion Outlet to efekt naszych starań i odpowiedź na zainteresowanie zgłaszane przez klientów – mówi Ewa Pawłowska, Leasing Director Wrocław Fashion Outlet. – Cieszymy się, że 16 listopada mogliśmy wspólnie świętować to wyjątkowe reotwarcie. To także jeden z efektów wdrażania nowej strategii. W jej ramach chcemy zaproponować mieszkańcom Dolnego Śląska i sąsiadujących województw dostęp do uznanych marek, jakich nie znajdą w najbliższej okolicy; co najważniejsze – w korzystnych, outletowych cenach.
United Colors of Benetton we Wrocław Fashion Outlet zajmuje lokal o powierzchni 219 metrów kwadratowych. To nie pierwsza marka, która w ostatnich miesiącach zdecydowała się na obecność w outlecie, jaki funkcjonuje w pobliżu wrocławskiego portu lotniczego i autostradowej obwodnicy stolicy Dolnego Śląska. W III kwartale 2018 roku do grona najemców dołączyły m.in. Lacoste, W.Kruk, powiększył się salon Nike, zaś 12 października został otwarty sklep uwielbianej przez Polaków marki Tchibo (wcześniej funkcjonował w koncepcie pop-up store). Jeszcze w tym roku planowane jest otwarcie pierwszego w Polsce salonu marki Scotch & Soda.
Zmiany w obszarze brand mixu to ważny efekt strategii Via Outlets, jednego z największych zarządców na rynku outletów w Europie, która przejmując wrocławski obiekt pod koniec 2016 roku postawiła sobie za cel dostosowanie nowej inwestycji do wysokich standardów obowiązujących w całym europejskim portfolio. Wrocław Fashion Outlet to jedyne modowe centrum outletowe w regionie dolnośląskim. Na prawie 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: New Balance, Adidas, Nike, Levi’s, Lacoste, Marc O’Polo i Calzedonia. Przez cały rok we Wrocław Fashion Outlet można skorzystać z cen niższych od 30 do 70 procent w porównaniu z cenami pierwotnymi.
—
Wrocław Fashion Outlet to jedyny outlet modowy w regionie dolnośląskim. Na prawie 14 000 metrów kwadratowych powierzchni handlowej znajduje się ponad 100 światowych i polskich marek, wśród nich: New Balance, Adidas, Nike, Levi’s, Lacoste, United Colors of Benetton, Marc O’Polo i Calzedonia.
Przez cały rok we Wrocław Fashion Outlet można skorzystać z cen niższych nawet do 70% w porównaniu z cenami pierwotnymi. Lokalizacja w pobliżu lotniska, bliskość Autostradowej Obwodnicy Wrocławia, dogodny dojazd komunikacją miejską i parking na 1 200 miejsc pozwalają klientom w dogodny sposób cieszyć się dostępnymi promocjami.
Właścicielem Wrocław Fashion Outlet jest VIA OUTLETS – najnowszy i najszybciej rozwijający się operator na rynku outlet w Europie, działający od 2014 roku. Głównymi partnerami VIA Outlets są holenderski fundusz emerytalny zarządzający aktywami APG oraz UK REIT Hammerson plc. Partnerami operacyjnymi Spółki są Value Retail – specjalizująca się w zarządzaniu centrami outletowymi oraz Meyer Bergman – zarządca inwestycyjny nieruchomościami handlowymi. Od czasu utworzenia spółki joint venture, VIA Outlets posiada 11 outletów modowych kategorii premium w 9 krajach europejskich, o łącznej powierzchni ponad 259 000 m kw. GLA, odwiedzanych przez ponad 30 000 00 gości rocznie, korzystających z ponad 850 dostępnych marek.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #BIZNES #Handel