Idea stawiająca człowieka i jego potrzeby w centrum uwagi od ponad 20 lat przyświeca budowaniu strategii Żabki. Znajduje odzwierciedlenie w misji, wizji i wartościach organizacji, a także w strukturze przygotowanego przez firmę
Ponad trzykrotny wzrost liczby transakcji zbliżeniowych MasterCard® i Maestro® między 2012 a 2013 rokiem.Warszawa, 9 kwietnia 2013 r. –Firma MasterCard poinformowała, że w 2013 roku zwiększy
First Data Polcard zachęca mikro i małe przedsiębiorstwa, które chciałyby rozpocząć przyjmowanie płatności bezgotówkowych do udziału w Programie Wsparcia Obrotu Bezgotówkowego „Polska Bezgotówkowa”
Już tej jesieni specjalnie stworzone dla DEICHMANN kolekcje butów Wojas i BARTEK będą dostępne w wybranych sklepach na terenie całego kraju oraz w sprzedaży internetowej.
Już 57% firm B2B działających offline decyduje się na online a ich wyniki sprzedaży są dwukrotnie wyższe niż B2C. W ubiegłym roku sprzedaż B2B sięgnęła&nbs
Rok 2019 był kolejnym rokiem z rzędu, w którym wartość detalicznego rynku asortymentu DIY w Polsce wzrosła. Epidemia COVID-19 w 2020 r. gwałtownie przerwała dobry okres na rynku.
Trzy działania realizowane przez TIM zostały zakwalifikowane do tegorocznej edycji raportu „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki”. 10.04 ukaże się pierwszy raport zintegrowany Grupy TIM.
Tkaniny na odzież damską, męską i dziecięcą prezentuje Andropol SA na targach Fast Textile w Rzgowie koło Łodzi. Targi odbywają się w Ptak Fashion City, największym skupisku polskich producentów odzieży.
Dopasowanie usług do nowych zachowań konsumentów, analiza bieżących potrzeb producentów świeżej żywności, dostosowanie do innego funkcjonowania sklepów – to wyzwania, z jakimi musiała zmierzyć się logistyka w dobie COVI
Wraz z początkiem wakacji w ofercie Krynki, podlaskiego producenta wód i napoi, pojawił się zupełnie nowy produkt.