Do grona najemców Centrum Handlowego Plac Unii dołączył nowy koncept Słodko Zdrowo. Marka stawia na naturalne i zdrowe desery oraz przekąski. Propozycje z menu kawiarni uzupełniają bogatą ofertę gastronomiczną Centrum Handlo
Święta Bożego Narodzenia zbliżają się wielkimi krokami, wobec czego na sklepowych półkach możemy coraz częściej spotkać gotowe ciasta, które postawimy na wigilijnym stole. Do sprzedaży w sklepach Tesco trafiły makowce fi
Wystartowała testowa wersja nowej funkcji Asystenta Google, umożliwiająca głosowe składanie zamówień na Frisco.pl To jedno z pierwszych takich wdrożeń w branży e-grocery na świecie.
Marka premium z sektora eleganckiej odzieży męskiej właśnie zaprezentowała najnowszy regularny salon w warszawskiej Galerii Północnej, to 39 punkt w portfolio lokalizacji LANCERTO.
Od 17 grudnia działa już pierwszy sklep Scotch&Soda w Polsce. Czeka na klientów Wrocław Fashion Outlet
W 2014 roku przeczytanie co najmniej jednej książki w ciągu roku zadeklarowało tylko 41,7% Polaków. Natomiast, aż 6,2 mln Polaków w 2014 r. nie przeczytało żadnej książki ani nic z prasy. Projekt ustawy o książce ma to zmi
Wiosna w pełni, lato tuż tuż – przed nami długie wieczory, które z przyjemnością spędzamy na świeżym powietrzu. W najnowszej ofercie promocyjnej Jula znajdziemy przegląd produktów, które idealnie sprawdzą się podczas s
Szwedzka sieć multimarketów Jula po raz czwarty została uhonorowana przez polskich konsumentów prestiżowym tytułem Gwiazda Jakości Obsługi przyznawanym od dziesięciu lat przez Polski Program Jakości Obsługi.
Kiedy cały handel powoli przenosi się do sieci sklepy i butiki walczą o klientów nie tylko towarem i cenami. W wyścigu o to jak przyciągnąć i zatrzymać klienta nowym orężem staje się wystrój sklepu. Zjawisko coraz wyraźni
Carrefour odpowiada na potrzeby Polaków, którzy przywiązują coraz większą wagę do zdrowego odżywiania i startuje z kampanią „Z miłości do Zdrowia”. Poza rozszerzeni