Fanex – polski producent sosów i dodatków gastronomicznych dla branży HoReCa, udostępnił klientom dedykowaną dla nich platformę B2B. System umożliwia szybkie zakupy online pełnej gamy produktów Fanex oraz submarek Tres Amig
Większość dużych firm obecnych na polskim rynku sprzedaży detalicznej posiada już swoje e-sklepy. Na rynku pojawiają się wciąż nowe koncepty. Konkurencja na rynku wartym już prawie 50 mld zł. jest bardzo silna
Mall.pl wprowadza nowe godziny pracy Biura Obsługi Klienta oraz wdraża dostarczenia popołudniowe przesyłek. Wszystko z myślą o klientach i jeszcze lepszym usprawnieniu obsługi klienta kupującego online.
Cztery słowa klucze dotyczące trendów w sprzedaży B2B w 2020 roku to profesjonalizacja, optymalizacja, wartości i cyfryzacja.
decyzją Rady Ministrów, na mocy rozporządzenia z dnia 2 maja 2020 r., CH Osowa znosi dużą część dotychczasowych ograniczeń w funkcjonowaniu – od dziś otwarte będą sklepy i lokale usługowe z wyłączeniem biura podróży
Już niedługo, w dniach 20-21 listopada, w Centrum EXPO XXI w Warszawie, odbędą się jubileuszowe 10. Międzynarodowe Targi Wyposażenia Sklepów RetailShow. Wraz z targami rosło wiele firm, impreza ta również od lat realnie rozw
W Silesia City Center otwarto butik Lindt. Jest to pierwszy salon premium szwajcarskiego giganta czekolady na Śląsku.
Już piąty raz z rzędu firma Rossmann została doceniona w prestiżowym corocznym rankingu Diamentów Forbes’a w województwie łódzkim. Lider rynku chemiczno-kosmetycznego został
VIII edycja Targów Cukierniczych, Piekarniczych i Lodziarskich SweetTARGi to kolejna branżowa impreza w tym sezonie, na której prezentuje się firma Hard - Ice.
TakeTask to pierwsza polska usługa, która wykorzystuje crowdosurcing do badań rynku. Gwarantuje ona firmom rzetelną weryfikację zleconych zadań w bardzo krótkim czasie. Mogą z niej skorzystać m.in. producenci, sieci handlowe,